|
|||||||
| Viral Markedsføring Utnytt community sider og jungeltelegrafen til din fordel. Viral markedsføring og salg, kampanjer, strategi, programmer, tips og tricks. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Hehe, så for meg at dette kunne slå tilbake..
adWords kan ikke sammenliknes.. Det gjøres klinkende klart fra Google sin side at dette er betalte oppføringer og er betalt reklame. Søkeresultatene er imidlertid så objektive som Google klarer å få til. Den typen markedsføring jeg henviser til som skadelig for webben er altså den som manipulerer søkeresultatet i søkemotorer og utnytter folks tillit til personer de følger på twitter osv. Det blir som om en skulle kunne betale for en redaksjonell skrytekampanje i Aftenposten. |
|
||||
|
Vel, her har du "redaksjonell" skrytekampanje i Aftenposten: Søkemotoroptimalisering (SEO) - på topp i Google – tips, kurs, bok - Aftenposten.no som er meget svakt merket.
|
Sitat:
|
|
|||
|
Der tok du meg litt ut av kontekst. Det var ment som en sammenlikning med andre grå-sone markedsføringsteknikker på nett. Det du sier er åpenbart helt korrekt.
|
|
||||
|
Nå er ikke dette relatert til tråden da disse tweetsene blir merket.
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan sende ut over 180.000 eposter | Anders | Generell markedsføring | 12 | 2nd February 2010 14:08 |
| Program for å sende fellesmailer | Tonny | Produkter og verktøy | 1 | 12th October 2009 14:54 |
| sende faktura til inkasso | blekkexpress | Økonomi, regnskap og administrasjon | 4 | 17th September 2009 08:59 |
| Sende nyhetsbrev | Knut | Generell markedsføring | 15 | 22nd January 2008 14:52 |