Gå Tilbake   Webforumet.no > Markedsføring > Webanalyse og -optimalisering
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Webanalyse og -optimalisering Diskusjon relatert til webanalyse, optimalisering, brukervennlighet og testing.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 20th January 2012, 11:28
Standard   Fjerne side i Analytics

Nykommer

Ble medlem: May 2011
Fredo is on a distinguished road

Hei!

Firmaet jeg jobber i driver flere nettsteder, og i desember hadde vi en banner som gikk på samtlige nettsteder. Webutvikleren la en telletag på banneren for å telle totalt antall visninger. Denne ble så lagt til i brukerkontoen i Google Analytics på en av nettsidene.

Siden som fikk banneren registrert på seg fikk dermed langt flere visninger og besøk enn det den reelt hadde. Banneren ligger som en egen side i Analytics, som et eksempel: www.detteerenside.no/banner

Er det en måte å FJERNE denne midlertidig fra Analytics, så jeg får sett reelle tall på den enkelte nettsiden?

Takker for svar!
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 26th January 2012, 04:39
Standard  

Gisle Hannemyr sin avatar
Feed: Kodak
Blogger

Ble medlem: Sep 2011
Sted: Oslo
Gisle Hannemyr is on a distinguished road
Send en melding via Skype™ til Gisle Hannemyr

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Fredo Vis innlegg
Er det en måte å FJERNE denne midlertidig fra Analytics, så jeg får sett reelle tall på den enkelte nettsiden?
Ja, se Analytics FAQ: Analytics Help: How do I create a filter?

Det er SVJV dessverre ikke mulig å la et filter få tilbakevirkende kraft, men du får filtrerte tall fom. det tidspunkt du installerer filteret.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Fjerne overskrift på side, men ikke tittel Eva Webdesign / Grafisk design 7 12th August 2011 22:25
Analytics på siden (In-page analytics) Keanu Webanalyse og -optimalisering 2 2nd March 2011 15:11
Fjerne Ratix fra WF? zapotek Ris og ros til WF 9 23rd September 2009 10:22

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter