|
|||||||
| Webanalyse og -optimalisering Diskusjon relatert til webanalyse, optimalisering, brukervennlighet og testing. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Er det mange av dere som bruker Ratix? Det et veldig lettvint verktøy å bruke, men sidene er tidvis fylt med tyrkisk topplistespam.
|
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Sitat:
Og OT: Nei bruker ikke ratix, hatt så mye tull gjennom tidene med dem. desverre.
|
Jeg bruker ikke ratix, og ser egentlig ikke helt vitsen, foruten å sammenligne hvor man ligger i forhold til konkurrenter trafikkmessig. Har dog vært inne på ratix et par ganger for å finne konkurrenter, og sanke generelle tips.
![]()
Sist endret av Ståle : 15th July 2009 kl 12:27. |
|
||||
|
Ratix er vel den eneste norske tjenesten som kan si noe om din trafikk foruten TNS gallupp.
Jeg vet om flere som har fått solgt sin side via ratix, men å ha det som noen pålitlig trafikkoperatør utenfor norge/norden går itte an. ratix+analytics bør være en veldig god ting for din side. ratix fordi den er norsk og det er flere som vil kjøpe deg+ analytics , bare for stats'en. |
|
||||
|
Jeg bruker Ratix på samme måte som Ståle; For å titte på hva som finnes der ute. Til egen måling bruker jeg Analytics. Jeg liker ikke tanken på at min statistikk er tilgjengelig for hvermannsen.
|
|
||||
|
De har en epostadresse, bruker å tipse dem om tyrkerspammere der. Virker ikke som de følger med så godt selv. Og de ville ha 700.000 eller så kroner for den i fjor... Håper de ikke ga så mye for den selv da, er vel ikke akkurat noen pengemaskin.
|
|
||||
|
Sitat:
Hva tjener egentlig tjenester som dette penger på? Stat salg til 3.de part? (det står jo i TOS at det ikke vil forekomme...ihvertfall de TOS jeg underskrev). |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ratix trøbbel! Arg! | zapotek | Webanalyse og -optimalisering | 13 | 21st April 2008 13:17 |
| ratix.no | Tonny Kluften | Webanalyse og -optimalisering | 12 | 2nd December 2007 15:59 |