Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norske bilder

Tony J

Alle skal få
Noen som kan tipse om en norsk side som selger bilder tatt i Norge?
Leter etter et finansbilde og da er det dumt med dollarbunke :D

Tony
 

Tony J

Alle skal få
Det vet jeg ikke. Har sett mange gode bilder når jeg har søkt på "enkle" ting som jeg vet jeg ikke ville fått til med det utstyret jeg har. Selv det enkleste kan bli veldig proft med det beste kameraet , bakgrunn og photoshopredigering. Uansett så vil jeg ikke ha noe semiproft. Skal se bra ut :) Selv om det skulle vært et bilde av en hundrelapp på hvit bakgrunn tror jeg at jeg ville hatt problemer med å få resultatet jeg ser for meg i hodet :p
 

Tony J

Alle skal få
Takk for tips steve, men fotoweb ga dårlig resultater i forhold til det jeg søkte etter. Jeg var en gang innom en norsk side som funket veldig bra, men har glemt navnet :\
 

Kassimaja

Geocacher
Scanstockphoto.com er norske, men mange utenlandske fotografer
 

metallian

Medlem
Hvis du beskriver litt mer hva du vil ha-eller enda bedre- linker til et som tilsvarer det du vil ha- kan jeg ordne noen makrobilder av norske penger og sende deg- pris: 1 link til en av mine sider fra en av dine sider, vi blir enige om hvilken.
 

Tony J

Alle skal få
Takker for gode tips. Fant mye bra jeg kan bruke. Ellers takk for tilbudet metall :)

Jeg fant også identiske bilder på noen av forslagene som også ligger på scanpix.
Jeg skal sende prisforespørsel på bildene til scanpix og se hva forskjellen blir hos
de og de andre. :)

Tony
 
Topp