|
|||||||
| Webdesign / Grafisk design Har du spørsmål eller tanker om webdesign? Post her. Har du oppdaget et nettsted med nydelig design. Post det her til inspirasjon for andre. I galleriet kan du poste alle de fantastiske kreasjonene dine og la verden få vite hva du lager :-) |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Har nettopp slått opp en ny nettside i Wordpress, og innser at banneren ikke har noen sammenheng med hva nettsiden handler om. Jeg skulle gjerne hatt denne lyseblå med palmer og tropisk landskap. Men anyway; hvordan vet jeg hva som kan endres av banneren?
I tillegg til denne (grusome) logoen, så har jeg et ønske om å beholde "klokka" til venstre og "Subscribe to"-menyen til høyre. Noen idèer? Siden finner du i signaturen min. ![]()
||||
|
Veldigenkelt. Det er bare å redigere denne fila: http://www.partyferie.com/wp-content...mages/head.jpg
|
|
|||
|
Ah, tusen takk. Da får jeg bestilt meg en mann som kan gjøre jobben for meg. Takk for all hjelp, ryktepoeng gitt.
|
|||
|
Hehe. Er en kar som skylder meg en tjeneste, så akkurat det får jeg nok gjort veldig billig et annet sted. Ellers takk :-)
|
Muligens et dumt spm, men hvordan får jeg den nye banneren inn på siden?
Har lett en god stund i "Editor" med header, footer o.l., men finner ikke noe som kan være kurrant.
|
Last den opp i den mappen den gamle ligger i så overskriver du den gamle.
mappen den ligger i er: wp-content/themes/tribune/tribune/images HVis du kaller den noe annet må du som tonny sier skifte navnet på background i css fila i tillegg til å laste opp bildet. da skifter du navnet på den som jeg har merket fet under her. #top { height:120px; margin:auto; background:url(images/head.jpg); background-repeat:no-repeat; } |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nettside? | gecko | Jobbsøking | 0 | 1st February 2010 12:15 |
| verdi på nettside | Kontoristen | Økonomi, regnskap og administrasjon | 26 | 23rd November 2009 16:31 |
| kopi av nettside | Fredrik | Lover, regler og normer | 10 | 15th July 2009 20:23 |
| WordPress: ÆØÅ i nettside-URL | Geir E. | Webutvikling | 3 | 7th July 2009 12:28 |
| Ny TradeDoubler nettside | Mats@TD | Tradedoubler | 0 | 13th February 2009 13:23 |