|
|||||||
| Webutvikling Et generelt forum om webutvikling. Her kan du stille dine spørsmål som ikke passer i noen av kategoriene under. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Hei.
Noen som kan fortelle meg hvordan jeg går fram/evt hvilket program jeg kan bruke dersom jeg ønsker å lage en liten mini-søkemotor på en av sidene mine? Meningen er at jeg ønsker en liten søkeboks på hovedsiden min, hvor jeg vil at besøkende kan søke og kun få hit fra de sitene jeg definerer, mine egne samt de jeg finner nyttig å inkludere? Jeg trenger en liten "royrasbot" som kan indexere de sitene jeg vil vise ![]() Noen som vet?? Takker for svar |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Kan du ikke bestemme hvilke sider du skal ha med hvis du bruker Google-søket?
|
|
|||
|
Du kan jo prøve Sphider
Sphider - a php spider and search engine Fleksibel med tanke på indeksering, sette preferanser for relevans osv osv. Med andre ord, din egen minigoogle... Bruker ikke Sphider selv lenger, men har brukt den - og den fungerte bra til mitt formål da. |
|
|||
|
Jeg bruker google allerede, men jeg kunne tenkt meg et alternativ hvor besøkende selv kunne velge hvilke siter de vil søke på, ved å huke av i et felt ved siden av navnet på søkbar site.
Dette er kanskje litt mye forlangt, men jeg vet det finnes, problemet er bare å finne koden eller programmet til det. Google coop er veldig nyttig, så jeg legger ikke ned hvis jeg ikke får det jeg ønsker, men det hadde vært greit å unngå å være avhengig av Google til alt på siden min ![]() Jeg skal sjekke sphider, takker. Røyrås |
|
|||
|
Du kan forsøke TSEP - Home - TSEP - The Search Engine Project.
|
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan lage en søkemotor? | Stupid boy | Andre søkemotorer | 20 | 25th August 2010 23:26 |
| Metatags vs søkemotor? | Niels | Generell markedsføring | 7 | 4th March 2009 18:01 |
| Søkemotor på nettside. | holkapolka | Webutvikling | 9 | 11th February 2009 19:47 |
| Utvikle søkemotor | mattisaas | Webutvikling | 17 | 14th January 2009 21:04 |
| Søkemotor - ppc - script | picxx | Innholds-kontroll | 4 | 22nd April 2008 19:57 |