|
|||||||
| Webutvikling Et generelt forum om webutvikling. Her kan du stille dine spørsmål som ikke passer i noen av kategoriene under. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Hei jeg har lyst til og lage cosors til hjemmesiden min (bare for morroskyld)
Lurer på hva slags progg trenger man? Hvor for man lastet ned programet? Hvis ikke prog hvilken bildestørelse? Hvordan lager jeg det? Har prøvd på google men det står ikke mye der:P |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Hvis det er cursor (markør/pil) du mener, så kan du google "cursor css", så finner du oppskrift på hvordan du løser det i CSS.
F.eks: CSS Cursors - CSS tutorial |
|
||||
|
Cursor? Også jeg som så frem til en oppskrift på en litt ukjent, gresk middagsrett... Mmmmm....
|
hufff...Hvorfor skal du endre på den.. Kommer jeg over en side som prøver seg på noe slik havener den rett i svarelisten min..
-morten |
|
|||
|
Sitat:
Men hvis du ønsker å lage engen pekere lokalt kan du bruke Micro Angelo |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Lage enkeltsider | Tonny Kluften | Wordpress | 7 | 27th January 2009 22:45 |
| Er det lov å lage egen grafikk | ekh | Tradedoubler | 9 | 22nd December 2008 10:19 |
| Hvordan lage en bra TOS | Julian | Lover, regler og normer | 2 | 7th December 2008 01:47 |
| Hvordan lage en VGA kabel | Fredrik | Generell snakk og svada | 5 | 21st October 2008 19:28 |
| Lage rss feed | olepehol | Webutvikling | 10 | 30th January 2008 21:46 |