Gå Tilbake   Webforumet.no > Utvikling og design > Webutvikling
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Webutvikling Et generelt forum om webutvikling. Her kan du stille dine spørsmål som ikke passer i noen av kategoriene under.

Svar

Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Gammel 3rd December 2009, 14:41
Standard   Managed Dedicated Server

kongemedlem

Ble medlem: Jul 2008
Sted: Slottet
kongen has a spectacular aura aboutkongen has a spectacular aura about

Jeg tror det kalles for "Managed Dedicated Server" men rett meg hvis det kalles noe annet. Jeg er ute etter en egen server hos en tilbyder ala Domeneshop/Active24 eller lignende og tilbyderen vedlikeholder serveren med programvareoppdateringer/brannmur/sikkerhet/hardware og annet nødvendige ting og tang. Altså, jeg er ute etter et helt vanlig webhotell uten andre kunder på samme server.

Er det noen som har erfaringer med tilbydere av slike, og eventuelt hvilke? Server må stå i Norge.
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Gammel 3rd December 2009, 15:29
Standard  

pensjonert moderator

Ble medlem: Jan 2007
peterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to behold

Jeg har 2 sånne. Managed dedikerte. Har en hos Solidhost.no og en hos ServetheWorld. Solidhost har satt opp min server med automatiske backups, og de er veldig hjelpsomme og enkle å ha med å gjøre etter min erfaring.

Og prisen er ikke avskrekkende heller.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Gammel 3rd December 2009, 16:54
Standard  

Tonny sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud of

Solidhost.no har VPS også, holder i massevis for nettsteder uten massiv trafikk.
Svar med sitat
Svar
Del

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Rask server i Norge, Sverige eller Tyskland (managed dedicated) lifeform Webutvikling 21 7th April 2009 20:22
Cpu server onlyme Hosting 2 21st January 2009 20:54
Managed server Ole Generell snakk og svada 17 4th December 2008 00:18
Managed server vidarlo Hosting 6 8th September 2008 12:32
Dedikert server vs Managed server Kenneth Dreyer Hosting 10 20th November 2007 17:21