|
|||||||
| Webutvikling Et generelt forum om webutvikling. Her kan du stille dine spørsmål som ikke passer i noen av kategoriene under. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Tenkte å mekke RSS på sida mi, men blir ikke helt klok på det.. Hva trenger jeg egentlig for å sette opp det? Er jo flere versjoner av RSS og, så vidt jeg skjønner, så nå går det helt i surr her..
![]() Edit: bruker forresten Wordpress, om det er av betydning.. Sist endret av moneymaker : 27th February 2010 kl 19:53. |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
http://dittdomene.com/feed/ vil du finne rss'en din.
|
Ich weiß, men jeg får bare opp ei side med masse surr. Koder og tekst om hverandre.. For greia her er at jeg prøvde å kommentere på en blogg som brukte Keywordluv, og der stod dette: "Banned for having 3 feed errors, fix your feed and visit Unban URL | Comment Luv to remove the ban". Har kommentert på blogger et par ganger før og, og da har det også kommet error.. "Finner ikke feed" eller noe i den retningen der.
|
|
||||
|
Mest sannsynlig bruker du et theme som lager en masse surr i postene dine og derfor ikke validerer i feeden. Eller du lager rett og slett en masse surr i postene selv.
Oppdater wordpress og se om du fremdeles har feil Feed Validator for Atom and RSS Har du det er enten feilen i themet ditt eller rett og slett i din egen formatering av de postene du skriver (bruker du masse ctrl+c og ctrl+v fra andre sider om du skriver poster vil det følge med masse rare koder som ikke hører hjemme på siden din). |
|
|||
|
Sitat:
Da er det vel themet mitt det er noe surr med da.. Bajs. Er det bare oppdatering av Wordpress som kan fikse det? Antar jeg ikke mister innstillingene mine om jeg oppdaterer? |
|
|||
|
Nei, sida er ganske ny, så antar det var nyeste versjon jeg fikk når jeg først installerte. Ser dog nå at det er en oppdatering som venter på å installeres..
Ok, da er det sikkerhetskopi av alt sammen før oppdatering. Takk takk, I`ll be back med oppdateringer når jeg er ferdig. ![]() |
|
||||
|
Hvordan oppdaterte du?
|
Sida kom opp igjen av seg sjøl. Mulig det var serveren som var litt treig eller noe, etter 20 sekunder var den oppe og gikk igjen.
Edit: nå ble det forresten ganske stor forskjell i hvordan sida mi vises i Explorer, FF og Chrome.. Chrome og FF er like, men < br>-tagene har visst gjort litt mer av seg i Explorer enn i de to andre nevnte.. Vanlig? Sist endret av moneymaker : 27th February 2010 kl 21:47. |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger litt css-hjelp.. | Marita | HTML/CSS | 13 | 20th December 2009 18:28 |
| Trenger litt css/html hjelp | PelleK | HTML/CSS | 2 | 5th May 2009 22:56 |
| Trenger litt hjelp med Clickbank | moneymaker | Affiliate-programmer | 11 | 6th January 2009 19:21 |
| Trenger litt hjelp | Ståle Edstrøm | Jobbutlysning | 1 | 22nd June 2008 22:04 |
| Trenger litt hjelp med integrering | Demci | Generell markedsføring | 11 | 12th March 2008 22:13 |