Gå Tilbake   Webforumet.no > Utvikling og design > Webutvikling
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Webutvikling Et generelt forum om webutvikling. Her kan du stille dine spørsmål som ikke passer i noen av kategoriene under.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 5th March 2010, 08:46
Standard   Annonseservere

kongen sin avatar
kongemedlem

Ble medlem: Jul 2008
Sted: Luftslottet
kongen is a jewel in the roughkongen is a jewel in the roughkongen is a jewel in the roughkongen is a jewel in the rough

Hvilke annonseservere finnes på markedet som ikke koster altfor mye penger. Vet om OpenX allerede. Noen flere som er bra?

Og finnes det annonseservere som ikke blokkeres av AdBlocker plugins?
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 5th March 2010, 09:29
Standard  

sta sta er ikke aktiv
Medlem

Ble medlem: Jun 2007
Sted: Saigon
sta has a spectacular aura aboutsta has a spectacular aura aboutsta has a spectacular aura about

Det avhenger sikkert en del av hvilket volum du trenger og krav til funksjonalitet. Selv bruker jeg http://adserer.openx.org (som er gratis) og det fungerer utmerket. Backend kan være vanvittig tregt til tider, men jeg har aldri hatt problemer med treg lasting av annonser, hvilket jo er det viktigste.

Ellers har du jo også http://google.com/admanager som vel også er gratis.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 5th March 2010, 11:36
Standard  

Robert sin avatar
Mr. 66

Ble medlem: Oct 2008
Robert has a spectacular aura aboutRobert has a spectacular aura about

Skal du ha en som ikke ligger i defaultlista på AdBlocker plugins som må du nok lage din egen
  #4 (permalink)  
Ulest 5th March 2010, 12:10
Standard  

kongen sin avatar
kongemedlem

Ble medlem: Jul 2008
Sted: Luftslottet
kongen is a jewel in the roughkongen is a jewel in the roughkongen is a jewel in the roughkongen is a jewel in the rough

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Robert Vis innlegg
Skal du ha en som ikke ligger i defaultlista på AdBlocker plugins som må du nok lage din egen
Kan ikke du lage en slik til meg da? Jeg har et budsjett på 250 kroner. Men du får jo det på porteføljen din som er veldig bra for deg og du kan få mange jobber og tjene masse penger på å ha sånt i porteføljen din.
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Ulest 5th March 2010, 12:16
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Sitat:
Opprinnelig skrevet av kongen Vis innlegg
Jeg har et budsjett på 250 kroner. Men du får jo det på porteføljen din som er veldig bra for deg og du kan få mange jobber og tjene masse penger på å ha sånt i porteføljen din.
Hahahaha, en klassiker. Jeg trodde ingen sa slik lenger

Nuh, tilbake til tema, ingen flere kommentarer behøves...
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter