|
|||||||
| Webutvikling Et generelt forum om webutvikling. Her kan du stille dine spørsmål som ikke passer i noen av kategoriene under. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Noen som vet om et bra automatisk sitemap script.
Det må kunne: Lage ROR sitemap Oppdatere seg automatisk, og pinge google Kun ta med sider eg har valgt ut (dvs. eg legger en kode/bilde i footer på alle sidene eg vil ha med i sidekartet) På forhånd takk |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Jeg har brukt Create your Google Sitemap Online - XML Sitemaps litt og synes det fungerer bra.
Ikke dyre greiene heller. De har en online generator også, men denne har jeg ikke prøvd. Hater sånne generatorer. Ellers har vel Google en sak også som skal være grei. |
|
||||
|
Takker for det... så veldig bra ut.
Skal teste det nå. |
|
||||
|
Trenger en sitemap generator som tar nettsteder på 25.000 sider. Anyone?
|
|
||||
|
Anbefaler linken i knut sin post. Det koster penger, men er et utrolig bra script.
Viss du kjører wordpress eller drupal på siden din, finnes det sikkert plugins for dette, men viss du kjører et mindre kjent script må du nok betale for å få laget sitemap. |
|
||||
|
Jeg kan anbefale Googles python-script på det varmeste.
Gratis, raskt og ikke noe tull. https://www.google.com/webmasters/to...generator.html Har testet endel annet, både nettbasert og på serveren, og ingenting annet har fungert så smertefritt som dette. Jeg brukte litt tid på å sette opp gode filtere da jeg installerte det (viktig å huske at den henter ALT man ikke setter opp filtere for, har hørt om et par som har dumma seg ut på det :P), men så er det bare å la det surre og gå med en cronjob. |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Googlebot og sitemap besøk.... | SolidHost | 2 | 22nd December 2008 00:25 | |
| Sitemap og ending i navn | moneymaker | 12 | 28th November 2008 08:30 | |
| Slette gammel sitemap? | terjeg | 3 | 29th October 2008 21:38 | |
| SEO nytte av html sitemap? | zapotek | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 11 | 3rd September 2008 11:35 |
| sitemap.xml | Gomlers | 16 | 11th December 2007 19:27 | |