Gå Tilbake   Webforumet.no > Utvikling og design > Webutvikling
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Webutvikling Et generelt forum om webutvikling. Her kan du stille dine spørsmål som ikke passer i noen av kategoriene under.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 1st August 2010, 12:25
Standard   Mylder feeds

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Mylder har feed fra f.eks.fuglevennen.no på mylder.no/?id=1462.
Når jeg går på fuglevennen sine nettsider så finner jeg ikke noe feed. Er det noen av dere som har peiling på hvordan jeg finner ut hvilke feeds Mylder bruker?
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 1st August 2010, 12:40
Standard  

Pong sin avatar
Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Ble medlem: Nov 2008
Sted: Ålgård
Pong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to behold
Send en melding på ICQ til Pong Send en melding på MSN til Pong Send en melding via Skype™ til Pong

Kan være at
1. man må registrere seg på fulgevennen.no
2. de har tatt kontakt med fulgevennen.no og fått en rss-lenk
3. de har skrevet en html-scraper

Første punkt gadd jeg ikke sjekke (jeg er interessert i veldig få fulgearter: kylling og kalkun for det meste).
Sistnevnte er kanskje en smule usannsynlig, men jeg har gjort det for finn, zett og fant bl.a. så det er ikke noe stor sak i grunnen.

Så tipper det er nr. 2 (i og med at det er én ting å bruke og henvise til fulgevennen.no men uten å spørre om lov kan fulgevennen lett stoppe bruk av deres info på mylder.no).

Siden jeg ikke kjente igjen cms'en (dermed vanskelig å gjette til en ?format=rss -funksjon ), leste jeg litt forskjellig - kan det være inspera som har utviklet siden?
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 1st August 2010, 16:16
Standard  

zapotek sin avatar
Medlem

Ble medlem: Apr 2008
zapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to behold

Send en epost til Tom Ottmar så tipper jeg har forteller deg det.
Svar med sitat
  #4 (permalink)  
Ulest 3rd August 2010, 11:50
Standard  

Bjørnar sin avatar
Gründer

Ble medlem: Aug 2008
Bjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of light
Send en melding på MSN til Bjørnar

de bruker vel en kombinasjon av det du skriver Pong, både RSS og scrapers etter det jeg har forstått.
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Ulest 3rd August 2010, 11:52
Standard  

Bjørnar sin avatar
Gründer

Ble medlem: Aug 2008
Bjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of light
Send en melding på MSN til Bjørnar

@Tonny: Norsk ornitologisk forening den kan vel kanskje brukes?
Svar med sitat
  #6 (permalink)  
Ulest 3rd August 2010, 12:02
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

oh yess!
Svar med sitat
  #7 (permalink)  
Ulest 10th March 2011, 18:24
Standard  

Pong sin avatar
Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Ble medlem: Nov 2008
Sted: Ålgård
Pong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to behold
Send en melding på ICQ til Pong Send en melding på MSN til Pong Send en melding via Skype™ til Pong

Er det bare å sende en epost til mylder / Tom Ottmar om man ønsker sin egen blog blant sekundærkildene?
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Eksterne feeds i WP Bjørnar Innholds-kontroll 5 13th May 2009 04:08
TD feeds Tonny Kluften Tradedoubler 4 30th January 2009 18:57
TD feeds på Wordpress blogg? Tonny Kluften Wordpress 1 23rd September 2008 11:03
mylder.no Tonny Kluften Adsense 2 8th February 2008 16:35
mylder.no Tonny Kluften Generell business 9 12th September 2007 23:48

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter