|
|||||||
| Webutvikling Et generelt forum om webutvikling. Her kan du stille dine spørsmål som ikke passer i noen av kategoriene under. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Hei
![]() Finnes det en side jeg kan "ta" litt kinoifo fra? Jeg tenker på kinoprogram med kinotider etc. for Hamar. Vet noen om en løsning jeg kan ta i iframe ellerno??? Mvh Tom |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Kanskje kinoselskapet har en iframeløsning du kan få.
Bruker du wordpress? |
|
|||
|
Nei, Joomla, hvordan det?
|
|
||||
|
Fordi WP har en plugin som kan vise tekst fra visse deler av andre nettsteder. F.eks. vise kun programmet herfra: http://www.filmweb.no/hamarkino/program/
|
|
|||
|
åååå, finnes det en slik joomla plugin?
|
|
||||
|
Hør med kinoen, de har helt sikkert en xmlfeed eller noe liknende du kan få bruke
|
Sist endret av tom3008 : 2nd September 2010 kl 14:48. |
|
||||
|
Hvordan google gjør det aner jeg ikke, men her er litt mer info Filmweb på RSS - Filmweb.
Ser ikke ut som de tilbyr akkurat det du vil ha, men du kan jo prøve å sende dem en mail, dette høres jo ut som noe det i høyeste grad ville være smart av dem å tilby, så jeg syns det virker litt rart at de ikke har det i det hele tatt. Derimot - hvis de har bestemt seg for å virkelig sette seg på bakbeina og har en eller annen grunn til det, så skal du også være forsiktig med å trekke ut innhold uten at de har gitt tillatelse (selv om det er teknisk mulig), for da kan de faktisk anmelde deg for det.
|
Ok, jeg har sendt mail og de nekter å gi ut slik info og sier at Google er umulige å stoppe så...
Kjedelig med en side for lokale innbyggere uten kinoprogram da ![]() JAJA |
|
||||
|
Dumt for dem at de ikke vil promotere filmene de viser da.
|
|
|||
|
Det er jo egentlig helt sykt...
|
|
|||
|
Jeg ville ha laget en grabber og sagt at du hadde en gjeng med entusiaster som taster inn alt fortløpende.
Edit:typo |
|
||||
|
greia er at det nok egentlig ikke er kinoen du må snakke med, men filmweb