Kjapp og trygg hosting for Wordpress

PostMash Custom - værsågod, ny wordpress-plugin

TorsteinO

Art Director & grunder
Det er kanskje en del av dere som har vært borti en plugin som heter PostMash? Det den lar deg gjøre, er å endre rekkefølge på innlegg/poster med drag&drop.

Dessverre har hverken den eller spinoff'en PostMash (filtered) blitt oppdatert siden midten av 2009, det har ikke vært mulig å få kontakt med utviklerne, og de funka ikke for custom post types/taxonomies, noe jeg trengte til flere sider jeg holdt på med.

Derfor fikk jeg gjort noen endringer på den, så nå funker den også for custom post types og custom taxonomies, og nå tenkte jeg å legge den ut fritt tilgjengelig. Foreløpig ligger den på PostMash Custom – new wordpress-plugin | Torstein Opperud - Art Direction, design & ideutvikling, men den har også blitt godkjent for hosting hos WordPress, så den vil bli tilgjengelig derfra også ganske snart :)

Utrolig praktisk til det meste der man kan ha bruk for å endre rekkefølge på flere artikler enkelt, f.ex. portfolioer, magasinsider, kataloger osv.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Tja, for det første ser det ikke ut til at den gjør det jeg vil? Prøvde den her nå, men finner ikke noen drag&drop-mulighet? Den der funker vel ved at man skriver inn nr man vil ha en post på, osv?

For det andre - funker den i det hele tatt for custom post types og custom taxonomies? Det var det jeg trengte, og det var bare det som manglet i postMash, men disse ser ikke ut til å dukke opp i den i det hele tatt.

Dessuten ser det ut til at den er dårlig oppdatert? Står ikke at den funker lenger enn til 2.9.2, med varierende rapporter på 3.0-3.0.5, og på 3.1 er det 4 som sier den er broken, og 2 som sier at den funker...

så nei, jeg tror ikke jeg kunne ha brukt den ;)
 
Topp