Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Plugin/widget for siste kommentarer, siste poster , tags osv ?

janerik

Medlem
Ja, beklager dårlig tittel på denne, men noe må det jo stå.

Jeg har prøvd å lete rundt og har tidligere hatt det jeg trenger på en blogg, men jeg finner det ikke igjen - frustrerende. Det jeg trenger er altså en plugin/widget som ikke bare viser siste kommentarer eller siste poster,men som kombinerer disse og gjerne har siste tags og mest populære poster også.

Litt lik den som ligger i sidebaren f.eks her TRINEs MATblogg ?

Kan jo ikke være vanskelig å finne, men jeg står står litt fast her...


Takk på forhånd.
 

janerik

Medlem
Hei igjen..

Ja, det så at det var slik i det tilfellet, men finnes det ikke et slik plugin e.l. ?

Kan jo prøve meg på noe programmering for å få til lignende, men er ikke helt sikker på at jeg får det til så bra uten å bruke noen timer...
 

janerik

Medlem
Takk for den - det var nettopp noe slikt jeg kunne tenke meg. Prøvde den ut nå og den kan gjøre nytten. Ikke like fancy, med bl.a. visning av tubnails, men hva skal man vente av en gratisversjon ?

Har andre noen forslag må dere bare komme med dem, men hittil får Msites en tommel opp.

Kommer tilbake med spørsmål om tilbakemelding på siden jeg holder på med i løpet av noen dager tenker jeg...
 

janerik

Medlem
Tonny : Takk ... hvordan jeg skulle få det til lurte jeg litt på, gikk inn i koder og letet fælt, helt til at jeg så det la svært enkelt til i selve settingen i widgeten.

Igjen takk til dere begge - tror det blir ok, i alle fall til å være meg :)
 
Topp