Kjapp og trygg hosting for Wordpress

På utkikk etter WP theme

Jens1986

Medlem
Hei,

Jeg er på utkikk etter et WP theme som likner på buzzit.no (er klar over at de bruker drupal).

Det skal altså være veldig enkelt: 2-3 saker i bredden som viser bilde og overskrift. Kategorier øverst på siden. Sidebar på enkeltinnlegg.

Har sett på litt forskjellige, men synes mange er for kompliserte og for mye dilldall. Noen som har noen tips?
 
Heisann! :)

Det kan være vanskelig for "utenomforstående" å sette seg inn i hva slags template du ser for deg. Templates er alltid en utfordrende greie, synes jeg.

Hvis du allerede har WP-installasjonen ferdig oppsatt, vil jeg bare tipse deg om at det finnes mange filtreringsmuligheter ved søk etter templates. Du kan velge ønsket antall kolonner, fast eller flytende bredde, farger osvosv. Jeg tror rett og slett det er enklere for deg. Da får du jo også en live forhåndsvisning som gir deg et bilde av hvordan det vil se ut.

Husk også at demoversjonene ofte kommer levert med "dilldall". Det meste kan somregel slås av ved hjelp av Temainstillinger, eller evt. å gå inn i kodene selv.
 
Driver å ser etter noe av det samme og det er ikke helt enkelt. Spesielt med tanke på at man ønsker et theme hvor bildene på siden er store med kun tittel under. For å få dette til er nok det beste å gjøre litt endringer selv.

Det ligger noen ute på themeforest som kan gjøres om for å få noe av det samme.
 
Topp