Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sen antall shares, likes, kommentarer innlegg har

Jens1986

Medlem
Skulle gjerne hatt en oversikt over hvor mange shares, likes og kommentarer innlegg har fått. Da tenker jeg altså på om en person trykker på "del på facebook", hvor mange likes den delingen har fått og kommentarer. Kan dette sees i analytics eller finnes det noen plug in?
 
Hei,

Jeg bruker innstikket som heter Jetpack. Helt ekstremt genialt. Jetpack er en rimelig stor pakke som har mange funskjoner, der i blandt en deings funskjon.

Hvis du ser på bloggen min her: Ole Petter Holthe-Berg så har jeg deling på facebook, twitter og linkedin. Der står også et tall bak knappen som indikerer antall shares.

Merk også at jetpack har en hel haug med annet snadder ;)

Edit: Jeg ser nå at jeg kanskje bommet litt på det du spurte om. Dersom en fyr deler innlegget ditt, har du ikke mulighet til å se hvem som liker og kommenterer det igjen. Dette har nok med personvern å gjøre.
 
Vet du hva, når jeg ser nærmere på Jetpack pluginen, så tror jeg faktisk den summerer alt av likes og deinger. All aktivtet knyttet til innlegget på facebook fanger den opp.

Kan noen bekrefte dette?
Jeg tviler på at enkelte av innleggene mine er delt over 100 ganger, som enkelte innlegg har. Der i mot kan det godt være at likes totalt kan ligge på rundt det.

Noen som vet?
Opperud?
 
Topp