|
|||||||
| Wordpress Alt som har med wordpress å gjøre. Alt om plugins, themes, modifikasjoner eller andre funksjoner vedrørende Wordpress postes her. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Hvis jeg har en wordpress-blogg her:
eksempel.com/nyheter Og en .html-webside her: eksempel.com/ Og jeg ønsker en boks (eller liknende) med linker til de siste nyhetene på bloggen på en html-side på forsiden av hovedsiden, hvordan kan jeg få til dette!? Altså automatisk, akkurat som en "recent posts"-funksjon som mange wordpressblogger bruker innad i bloggen. |
| Sponsede annonser |
|
|||
|
Skal du ha noe dynamisk på en HTML side så må du bruke javascript eller lignende, finnes det en widget med javascript til bruk.
Du kan også sette serveren din til å tolke .html sider akkuratt på samme måte som med PHP sider, slik at du kan ha php kode på den ene html siden din.
|
Sitat:
|
|
|||
|
Det hadde jo vært det beste det, men ikke noen krise.. Viktigste er at folk ser at det er en blogg også.. Så websiden blir litt mer "dynamisk/levende"
|
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| "picxx" eller "laokao" | picxx | Generell snakk og svada | 5 | 9th June 2010 01:11 |
| Wordpress: Mulig å få nye "Kategorier" for hver side? | KreativeKroner | Wordpress | 3 | 19th February 2009 12:24 |
| Hvorfor img width="1" height="1"? | Tonny | Affiliate-programmer | 3 | 27th February 2008 00:11 |
| "Relaterte innlegg" i wordpress. | Gomlers | Wordpress | 8 | 24th February 2008 20:11 |
| Har du en synlig "bokmerk siden" knapp/tekst på din side? | picxx | Webutvikling | 11 | 3rd January 2008 00:24 |