|
|||||||
| Wordpress Alt som har med wordpress å gjøre. Alt om plugins, themes, modifikasjoner eller andre funksjoner vedrørende Wordpress postes her. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Finnes det noe plugin for WP som gjør at jeg kan lagre feedene jeg viser fra diverse kilder som egne sider i arkivet?
Sist endret av Tonny Kluften : 23rd October 2008 kl 17:42. |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
WordPress › WP-o-Matic « WordPress Plugins
Du tenker på noe sånt? Jeg lette etter noe lignende selv for noen uker siden, og kom over denne. Prøvde den aldri dog... |
|
||||
|
Ja takk. Skal teste det.
|
|
||||
|
har teste denne..funka som bare fan
![]() |
|
||||
|
Ja den fungerer, men ikke slik som jeg vil. Jeg vil ha teksten fra mange feeder på èn side. Nå blir det en side pr feed. Og hvis feed-teksten er bare en linje blir det bare en linje med innhold i posten. Det holder ikke.
|
|
||||
|
Humm..kodingen for dette pluginet er svært simplet..er helt sikkert på at du kalrer å slenge inn en kombinering av poster på en aller annen måte.. Det har også muligheter for å endre enkelte ord osv..
meeen..kan jeg få by på en strikket kvinnelig kjønnsorgan? :P ![]() Sorry ble litt OT her Sunt det også av og til.. |
|
||||
|
Ok, får sjekke koden, er ikke noen racer på php da.
Hyggelig at du har fått deg en hobby, men strikking??? |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| RSS Feed | xenimus86 | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 3 | 18th May 2009 00:39 |
| Produktsøk/feed | testdriver | Tradedoubler | 4 | 31st March 2009 09:00 |
| RSS feed på subdomene? | nag | Webutvikling | 1 | 19th March 2009 21:50 |
| RSS feed fra WF bloggen | Kenneth Dreyer | Webutvikling | 2 | 11th June 2008 15:31 |
| Plugin som viser feed? | Sindre | Innholds-kontroll | 4 | 1st April 2008 08:20 |