|
|||||||
| Wordpress Alt som har med wordpress å gjøre. Alt om plugins, themes, modifikasjoner eller andre funksjoner vedrørende Wordpress postes her. |
|
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
|
|
|||
|
|
|
||||
|
Nå man først er i gang her..
finnes det noen andre i tillegg til Buddy? eventuelt en annen platform enn WP
||||
|
Sitat:
![]() Så ja det er vel derfor,,, ![]() Kall meg gjerne Hans som jeg egentlig heter ![]()
|||
|
Sitat:
![]() Det er noe som heter community cloud, men den gjør vel egentlig ikke annet enn det samme som en masse andre plugins, å viser hvem som er aktive på bloggen. Community Cloud Wordpress Plugin Released | Web AddiCT(s); |
|
||||
|
Google friend connect ? Google Friend Connect: Add social features to your site
|
|
||||
|
Humm..Google er ikke e alternativ, da jeg vil ha mulighet til å endre (osv) brukerne.. Siden min kjører Wordpress (ikke MU) nå og det å gå over til Joomla ikke er et alternativ..
Har funnet dette: WordPress › CubePoints « WordPress Plugins å tenkte å kombinere det med dette: WordPress Plugin: My favorite posts | Kriesi.at - new media design Men det er mulig jeg må få noen til å lage et custom plugin her.. så om noen har tilgang til noen som er dyktige på wp plugin er det bare å si i fra.. men takk for alle tips til nå.. ![]() Sist endret av sKrud : 26th February 2009 kl 18:07. |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 404 side i wordpress | Tonny Kluften | Wordpress | 11 | 16th March 2009 08:04 |
| Konvertere statisk side til wordpress | sKrud | Wordpress | 2 | 8th February 2009 11:45 |
| Nyttig ebok om hvordan lage nisjesider med wordpress | mkander | Wordpress | 3 | 10th June 2008 20:41 |
| Wordpress, plugin til å lage ordbok/ord forklaringer | sKrud | Wordpress | 0 | 1st April 2008 18:43 |
| Netlog - Enda en community side | Kenneth Dreyer | Viral Markedsføring | 1 | 14th October 2007 11:19 |