|
|||||||
| Wordpress Alt som har med wordpress å gjøre. Alt om plugins, themes, modifikasjoner eller andre funksjoner vedrørende Wordpress postes her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Jeg ønsker å lage forskjellige titler på flere av mine pages.
- Skal jeg endre koden på hver page? Isåfall, hvor finner jeg filene? - Finnes det en snedig plugin til dette? På forhånd takk for ideer. ![]() |
| Sponsede annonser |
|
|||
|
Neida, skal kjøre lik tittel og overskrift, men jeg er nødt til å fjerne hovedtittelen på enkelte sider.
Normalt er det slik: post_title | blog_title Jeg ønsker å ha det slik på mange av sidene, men på enkelte sider vil jeg ha det slik: post_title Jeg leter altså etter en plugin hvor man kan forandre dette på enkeltsider, ikke generelt på hele bloggen. |
|
|||
|
Sitat:
Spot on! Mange takk! |
|
|||
|
Hm, opplever det samme som sistemann i kommentarfeltet i linken.
Sitat:
|
|
||||
|
Har du prøvd denne? Title Override plugin
|
|
|||
|
Sitat:
|
![]() |
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tittel etterligning | onlyme | Lover, regler og normer | 15 | 1st May 2009 17:34 |
| Utforming av tittel-tag på side med tanke på SEO/merkevarebygging | nag | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 7 | 15th April 2009 12:11 |
| Wordpress: Mulig å få nye "Kategorier" for hver side? | KreativeKroner | Wordpress | 3 | 19th February 2009 13:24 |
| Wordpress med en irriterende melding hver gang jeg endrer en post | Atle Grimseid | Wordpress | 12 | 27th October 2008 04:08 |
| Meta og tittel | meglerkontakt | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 1 | 19th September 2008 21:01 |