|
|||||||
| Wordpress Alt som har med wordpress å gjøre. Alt om plugins, themes, modifikasjoner eller andre funksjoner vedrørende Wordpress postes her. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Jeg ser etter en tell-a-friend-plugin som legges i sidebaren. Den må ha to felt - "Avsender" og "mottaker" - og en send-knapp. That's it.
Jeg må kunne bestemme emne og tekst i mailen som sendes. - Noen som vet om en slik plugin? |
| Sponsede annonser |
|
|||
|
|
|
||||
|
Jeg har en på Adrian Plass: Besøket
Hvis du ikke finner en for wp innen en uke eller noe, gi beskjed da kan jeg sikker tilpasse den til deg. |
|
||||
|
Er det noe slikt du ønsker?
Fortell en venn | Agurkposten.no |
|
||||
|
jeg laget en slik en som var mest tiltenk rekruterings øyemed hvor du enkelt kan endre teksten i eposten som sendes ut..
Jeg har jo egentlig lukket ned siden min, men åpnet opp igjen den ene siden nå slik at du kunne se selv... The Invite a Friend Affiliate plugin | litt.sinna.no
||||
|
Her er linken til pluginen: Tell-a-friend plug-in for WordPress Released | iPassion
Tror jeg modifiserte den en del. |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| tips en venn script | Tonny | Produkter og verktøy | 3 | 21st June 2009 18:42 |
| Feed plugin for WP? | Tonny | Wordpress | 6 | 23rd October 2008 23:24 |
| Tips en venn om denne nettsiden HTML KODE? | holkapolka | HTML/CSS | 3 | 11th September 2008 11:42 |
| Site map plugin for WP? | Tonny | Wordpress | 2 | 13th March 2008 23:37 |