|
|||||||
| Wordpress Alt som har med wordpress å gjøre. Alt om plugins, themes, modifikasjoner eller andre funksjoner vedrørende Wordpress postes her. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
|||
|
Greit, jeg begynner:
(Tok meg den frihet å skrive opp såpass mange fordi et par av dem er elementære ting som de fleste sannsynligvis allerede bruker. Hvem klarer seg uten Akismet i dag?) Sist endret av olafmoriarty : 10th August 2009 kl 13:00. |
|
||||
|
Fint, jeg fortsetter, olaf.
![]() Jeg skrev egentlig en bloggpost på bloggen min over mine topp 10 innstikk, den er publisert på WF-bloggen og kan leses her. Ellers så kan jeg nevne noen jeg har fått tips om i etterkant:
|
|
||||
Ellers er jo svært mange av Lester Chans innstikk nyttige. |
|
|||
|
Limit Login Attempts: limit login attempts - devel.kostdoktorn.se. Nyttig for å sikre bloggen på en enkel måte.
WP Mail SMTP: WP Mail SMTP. Gjør det mulig å bruke SMTP fremfor mail() til utsending av mail i WP. |
|
||||
|
To favorittplugins på norsk, fra neppe.no.
Contact form 7 på norsk « neppe.no NextGEN Gallery på norsk « neppe.no Og norsk språk til versjon 2.9: WordPress 2.9 på norsk « neppe.no |
|
||||
|
Dette er en veldig bra annonse plugin som er laget av forummedlemmet Atle
![]() Advertisement Management plugin for Wordpress! | 41016996.com |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Gjem PLUGINS mappa deres! (Wordpress) | Tor Gunnar | Wordpress | 6 | 21st April 2009 17:08 |
| Wordpress plugins for tradedoubler | dagmar | Wordpress | 3 | 4th November 2008 08:48 |
| Nyttige lenker - Gratis innsikt i forbruker og marked | Kenneth Dreyer | Generell markedsføring | 5 | 30th September 2008 16:06 |
| Feil i WP ved nye plugins | Bjørn | Wordpress | 8 | 14th May 2008 23:39 |
| Mine 10 plugins - har du noen? | Ståle | Wordpress | 7 | 22nd January 2008 11:49 |