Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress sender s.p.a.m.

Status
Stengt for ytterligere svar.

clinton4

Medlem
Hei,

Har oppdaget at noen av mine wordpress sider sender ut spam, spam epostene ser ut til å inneholde en tilfeldig tekst i emnet feltet og som avsender. Feks:

Fra Epost: lrhecj@gfmvzq.com
Emne: GQYeIBpxUuaf

Er det noen som opplever eller har opplevd det samme?

Jeg bruker følgende innstikk dersom det skulle ha noen betydning:
Advanced Excerpt
All in One Adsense and YPN
All in One SEO Pack
Contact Form 7
Front Page Excluded Categories
Global Translator
Google Analyticator
Permalinks Moved Permanently
Simple Sticky Posts
 

picxx

Well-Known Member
Har du captcha aktivert på ditt kontaktskjema?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Har du sjekket at alle innstikkene er oppført i innstikkatalogen på Wordpress.org? Et lite tips for og finne innstikk som kan inneholde noe stygge greier kan være og begynne på de som evt ikke finnes i innstikkatalogen.
 

clinton4

Medlem
Har du sjekket at alle innstikkene er oppført i innstikkatalogen på Wordpress.org? Et lite tips for og finne innstikk som kan inneholde noe stygge greier kan være og begynne på de som evt ikke finnes i innstikkatalogen.

Alle innstikkene er hentet fra wordpress.org. Jeg har deaktivert Contact Form 7 nå og da stoppet spamen.
 

Bjørnar

Gründer
blir spam sendt til andre, eller kun mottaker oppført i contact form-innstillingene? dersom det blir sendt til andre er det jo ikke spesielt heldig...
 

Bjørnar

Gründer
bruker du siste versjon av contact form ? versjon 2.0.2 er vel den siste tror jeg - har ikke sett at andre har blitt utsatt for det samme.
 

picxx

Well-Known Member
For å aktivere captcha må du innstallere ett annet innstikk (som behandler captchaen).
Husker ikke i farten hva det heter, men du får beskjed om dette når du forsøker å aktivere.
Jeg har aldri hatt problemer med å aktivere captcha på cf7.
 

clinton4

Medlem
Jeg har allerede det innstikket og jeg har satt alt opp riktig i WP. Jeg har også GD installert med freetype aktivert.
 

clinton4

Medlem
Hva skjer med spammingen av akkurat denne tråden? Kan det tenkes at bootene søker etter nøkkelord som wordpress og spam?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp