|
|||||||
| Wordpress Alt som har med wordpress å gjøre. Alt om plugins, themes, modifikasjoner eller andre funksjoner vedrørende Wordpress postes her. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Jeg bruker themet "rec_head 1.0 by skinpress.com", og har fire annonserubrikker på høyre side som jeg ikke noe sted får redigert. Er det mulig å legge inn adsense eller liknende på disse? I hvert fall ikke la dem stå tomme som de gjør nå.
Her er en demo: Skinpress Demo |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Hvis du ikke kan endre på annonsene i noen theme-innstillinger finner du filene under wp-content/themes/[dittheme] du må se gjennom filene for å finne den riktige.
|
Fant virkelig ikke den riktige inne i mappen heller. Hår gått nøye igjennom themesene uten å finne disse fire rubrikkene. Ganske irriterende at de står tomme. Ser jo ikke ut som jeg verken har draget på annonsører eller fantasi.
|
|
||||
|
Søk etter dette i theme-filene dine: !ads01.gif
|
Hmm, fant virkelig ingenting av det der heller. Søkte igjennom alle themesene to ganger - den andre gangen "for hånd". Men da vurderer jeg bare å skifte theme om det ikke er andre forslag. Takk for hjelpen så langt i hvert fall, Anders
![]() |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| ServeTheWorld problemer? | hyperion | Webanalyse og -optimalisering | 4 | 2nd June 2009 12:02 |
| Problemer med /forum | Christian | Webutvikling | 6 | 25th June 2008 10:08 |
| Problemer med sidekolonnen i WP | Bizminizer | Webutvikling | 3 | 6th May 2008 19:31 |
| Problemer med innlogging.. | picxx | Tradedoubler | 7 | 22nd February 2008 16:52 |
| Problemer med æ,ø og å... | Energy | Webutvikling | 2 | 22nd April 2007 14:49 |