|
|||||||
| Wordpress Alt som har med wordpress å gjøre. Alt om plugins, themes, modifikasjoner eller andre funksjoner vedrørende Wordpress postes her. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Ang. å Google maps i wordpress poster og sider is Google maps i wordpress poster og på sider.
WordPress › Google maps « WordPress Plugins fungerer greit bortsett fra i IE. I IE vises et kartutsnitt som er mye lengre øst enn den googlemapadressen jeg oppgir. Noe som har en plugin som viser alt riktig? |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Takk for det Gurbet, ser veldig bra ut den, skal teste den neste gang.
Jeg havnet på "Inline Google Maps" fra Google Maps Plugin for WordPress Avi Alkalay |
|
||||
|
Her er lenken.
WPGMappity: Google Maps for Wordpress | Wordpress Plugin Fu Her er demo fra min blog helt nederst. Bloggen er på tyrkisk da... ![]() Sist endret av Gurbet : 22nd May 2010 kl 00:02. |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ikke riktig adresse på Google maps | Tonny Kluften | Wordpress | 0 | 26th March 2010 23:38 |
| Overføre databaseoppføringer til poster i wordpress | Tonny Kluften | PHP, SQL og databaser | 6 | 30th January 2010 15:15 |
| Google maps | Kassimaja | Webutvikling | 6 | 22nd September 2009 06:22 |
| Hjelp med google maps navigering | Kenneth Dreyer | Webutvikling | 7 | 7th April 2008 02:46 |
| Problemer med WordPress / tapte poster | Bjørn | Wordpress | 3 | 13th January 2008 16:14 |