|
|||||||
| Wordpress Alt som har med wordpress å gjøre. Alt om plugins, themes, modifikasjoner eller andre funksjoner vedrørende Wordpress postes her. |
|
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Skulle gjerne ha endret bakgrunnsfargen på bloggene mine, hvitt er kjedelig og siden ser veldig død ut når tomrommene er hvite.
1.Endrer jeg dette i stylesheet.css? (Hvilken kodesnutt?) 2.Hvor finner jeg fargekoder? |
| Sponsede annonser |
|
|
|
||||
|
Du har bakgrunnsbilder på de tre bloggene i signaturen din. Du må bytte evt. fjerne bakgrunnsbildene.
|
Jeg bruker denne mye:
ColorSchemer - Online Color Scheme Generator |
|
||||
|
Pj:Takk
![]() Tonny: bare fotballmoro som er wp-blogg, men skal inn og sjekke ninnstillingene for bakgrunnsbilder eller noe. |
|
||||
|
På fotballmoro har du dette bildet i bakgrunnen som gir den gradient effekten: http://fotballmoro.no/wp-content/the.../images/bg.gif
I tillegg ligger dette: Sitat:
Det er denne fargekoden du må endre: #545454 (som gir gråfargen) |
|
||||
|
Hvordan fjerner jeg det "bildet"?
|
|
||||
|
Ville bare nevne at jeg testet ut denne akkurat, add_custom_background(); - funket fin-fint.
|
er det ikke bare å klippe vekk hele dritten og sette inn fargen man vil ha i body taggen da?
|
|
||||
|
Fremdeles mye hvitt her
![]() Fjernet (images/bg/gif) og endret fargekoden til en grønnfarge bare for å teste nå... fotballmoro |
|
||||
|
Sitat:
![]() |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| wordpress vs blogspot/blogg.no | Snusmumerikken | Blogging | 5 | 28th January 2010 21:46 |
| Wordpress- Hvordan endre Header? | condes | Wordpress | 21 | 13th January 2010 21:20 |
| Endre størrelse på header i Wordpress | moneymaker | Wordpress | 8 | 31st March 2009 21:26 |
| TD feeds på Wordpress blogg? | Tonny Kluften | Wordpress | 1 | 23rd September 2008 10:03 |
| Jeg har lest overalt og prøvd alt, men klarer ikke endre logoen på Wordpress default | tulling99 | Wordpress | 3 | 15th April 2008 06:29 |