|
|||||||
| Wordpress Alt som har med wordpress å gjøre. Alt om plugins, themes, modifikasjoner eller andre funksjoner vedrørende Wordpress postes her. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Hey folks!
Jeg bruker Disqus som kommentar system på en av mine sider. Er det flere her som bruker dette i stedet for det "vanlige" som er innebygget i Wordpress? Er dere fornøyd? Jeg er litt i tvil om jeg skal fortsette med Disqus, eller om jeg bare skal bruke standard løsningen i wordpress. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva som vil være best/enklest for å få folk til å kommentere på siden ![]() |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Hvorfor er du i tvil? Hva syns du selv er enklest når du besøker andres blogger?
|
|
||||
|
Sitat:
Ser ikke så mange andre som bruker Disqus, og da blir JEG i tvil om jeg bruker riktig verktøy ![]() |
|
||||
|
jeg testa det litt en stund, men det var ett og annet jeg ikke fikk til å funke, mener bl.a. det ikke gikk å kommentere hvis man ikke var logga inn, selv om det egentlig skulle gå, i tillegg ble hele greia bare en ekstra løsning for noe som allerede funka helt fint, så jeg droppa det.
|
Sitat:
hmm....tror jeg gir Disqus en sjanse til... |
|
||||
|
Sitat:
Det fungerer veldig bra nå! |
|
|||
|
Terskelen for å kommentere blir utvilsomt høyere når det kreves at brukerne oppretter en konto, men for noen kan dette faktisk være en fordel. Tenk deg organisasjoner som tar opp en del kontroversielle emner, og som har stort behov for kontroll av debatten. I slike tilfeller kan jeg tenke meg at Disqus er et godt verktøy.
Men på vanlige blogger om katter, så er jeg usikker på vitsen. Men nå har jeg aldri prøvd systemet, så aner i realiteten ikke noe om det. |
|
||||
|
Sitat:
|