Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tjener penger på stavefeil

Ståle

Medlem
En søkeboks kommer nok opp!

Uansett, undres litt over hvor mye trafikk denne siden egentlig har, og om han virkelig tjener 10.000 kroner i måneden.

Uansett, vedlagt bilde illustrerer effekten av medieomtalen. Må si den avtok veldig kjapt.

Bare for å ha noe å sammenligne med la jeg til webforumet.no. Trafikkmessig burde du vært rik Kenneth! :p

(Jada, vet at alexa ikke er til å stole på, men er det beste på markdet akkurat nå.)
 

Vedlegg

  • graph.jpg
    graph.jpg
    20,7 KB · Sett: 17

picxx

Well-Known Member
Folk har lett for å skryte på seg inntekter her på internett så..

Folk tjener faktisk penger ved å skryte på seg inntekt på nettet.

Tenk deg om du hadde flakset rundt på alle forum du visste av nå og fortalt at NÅ tjener du 1/2 mill. i mnd. på webforumet.
Det hadde ikke tatt den lange tiden før en reporter eller to hadde ringt, kanskje til og med et lite innslag i en tv-kanal, eller en notis i se og hor. Og ganske så sikkert god og brei omtale på alle de forumene du hadde lagt igjen "dritten" din.
Markedsføring er så mye ;)

p.s. Herremannen som driver pof startet faktisk sin markedsføring på denne måten, bare sikkert i en mye større skala.
 

nybraa

Medlem
Leste gjennom postene her og dere har helt rett:) Jeg ble bannet etter en uke etter artikelen. Noe som jeg ikke skjønte siden jeg fikk en oppfordring fra sjefen sjæl i google Norge.

Så sånn er det:D
 

Gomlers

Member
Halla gogglemann :) - Som nybegynner på forumet, så ønsker jeg deg velkommen hit.

Siden jeg alltid har hatt lyst til å være først med noe, så spør jeg deg:
Stemmer det at du drar en halv månedslønn på domenet?
 

nybraa

Medlem
Det stemmer/stemte men det var mye pågrunn av sesam.. Nå tjener jeg mye mindre. Dro inn en del de 2 første årene og først nå ironisk nok, så går det litt nedover:D

I Tillegg har google bannet meg for at jeg skrev "Tilbud fra google.com" istedenfor "annonser" eller noe annet:D Prøver å få dem til å vurdere nettstedet på nytt, men de vil ikke.. Noen forslag?
 

picxx

Well-Known Member
Ganske utrolig at så mange mennesker klarer å feilstave google :)

23047653.jpg


:D:D
 
Topp