Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvem leverer reklame tjenesten jeg kikker etter.

wik

New Member
Hei alle sammen, min første post, whoho

Er mulig dette er noe alle vet, men etter et par søk her, og en times tid på google tenkte jeg tiden var ikke for og spørre om ekspert hjelp.

Jeg har akkurat satt opp en blogg for en venninne. Hun er en helt vanlig rosa blogger, men var lei av blogg.no osv.

Det store forbilde er vist: Fotballfrue

Den nye bloggen er også bygd på wordpress, som jeg hoster selv, akkurat som overnevnte blogg.

Når jeg så siden så jeg noe jeg likte, den 3 delte annonsen som dekker toppen og begge sidene av forsiden.

Annonsen linker til ADTECH Ad Server Solutions for Publishers, Ad Networks, Agencies and Advertisers -.........

Noen som vet hvem som tilbyr denne reklamen, kunne veldig gjerne likt og ha lignende reklame på den nye rosa bloggen «min».
 

zapotek

Medlem
Hei wik og velkommen til forumet!

En slik tredelt annonse heter "hesteskoannonse". Så vidt jeg husker er det Nettavisen som tar seg av annonsesalget for Fotballfrue, isåfall er det de må kontakte. Om bloggen til venninda di er nyoppstartet og uten særlig trafikk blir det nok desverre vanskelig å selge inn for annonsørene de henvender seg mot....
 

picxx

Well-Known Member
Slike annonser skreddersyes ofte til hver enkelt publisher, så hvis siden din ikke er intressant nok for annonsører blir det vanskelig å skaffe en slik annonsør. Selvsagt kan du f.eks. sy sammen 1X 728x90 annonse og to 160x600 annnonser selv for å få noe lignende fra andre nettverk, f.eks. TD.
 

wik

New Member
Tusen takk for bra svar, per dags dato har bloggen 0 trafikk, siden den ble opprettet i går.

Så for meg at de brukte såpass mye tid og krefter på og lage selve reklamen at de var interessert i at flere brukte den. Jeg mener de har vel lite og tape?

Men det er ikke noe problem. Finnes plenty av andre reklame typer og velge mellom.
 

picxx

Well-Known Member
eller man kan legge det opp som en bakgrunn.

Litt OT, men er det mulig å få en bakgrunn klikkbar`?
Grunnen til at jeg spør er fordi jeg holdt på å lete meg ihjel for et par uker siden etter akkurat dette, men fant absolutt ingen løsning.
 
Topp