Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kelkoo.no

Hei, folkens! -Takk for sist! :)

Har nå begynt å jobbe i Kelkoo!
Kommer til å poste info om affiliateprogrammet, White Label og API her.
Dersom noen har spørsmål er det bare å ta kontakt!

Mvh

Eirik Laugerud
 

Superbad

Medlem
Interessant. Hvis jeg har PC-blogg, hvordan går jeg fram for å få pris-sammenligning på min side på ulike PC-modeller?

Tar gjerne imot mer informasjon om White Label og API.
 

clinton4

Medlem
Det høres meget bra ut. Har lenge hatt en konto der, men har enda ikke fått tatt den i bruk.
 
Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Det er bra. Jeg vet at en del norske "små-affiliates" drømmer vått om en skikkelig guide til å sette opp produktfeeds og lignende. Og den guiden må være komplett, ikke bare "her er feeden, sett den inn på siden din". Den må vise akkurat hvordan du gjør det.
Og jo enklere dere gjør dette for folk jo flere affiliates får dere. Endel affiliates gidder ikke eller har ikke tid til å lære seg dette selv.
 
Sist redigert:
J

Jiberish

Guest
Har selv satt opp feeds fra kelkoo og det er ikke akkurat enkelt å forklare i en forumpost. Krever vel egentlig grei kjennskap til programmering.
 
Har selv satt opp feeds fra kelkoo og det er ikke akkurat enkelt å forklare i en forumpost. Krever vel egentlig grei kjennskap til programmering.

Noe kunnskap kreves selvfølgelig. En feed-bruksanvisning for dummies blir kanskje litt mye å be om her...:)
-Men jeg skal prøve å forklare det på en måte som er forståelig. Noe personlig kontakt bør vel regnes med.
Jeg må jo også nevne at for å få en White Label, kreves det en viss mengde trafikk. Det er en del arbeid fra vår side og det å sette opp White Labels for alle som har en liten nettside, ville vært dårlig business... :)

-Eirik
 

picxx

Well-Known Member
J

Jiberish

Guest
Dere er vel ikke på vei ut av TD? Ser dere er satt på vent.
 

salgno

Medlem
Kelkoo API Wizard

Hei!

Til dere som er interessert i Kelkoo API. Vi benytter Kelkoo sitt API for Salg.no -> SALG.NO - Finn og sammenlign produkter og priser i Norge på Salg.no.

Prissammenligning er bare første steg for vår tjeneste, som kanskje navnet tilsier...

Vi ønsker også å tilby andre Kelkoo partnere en Kelkoo API Wizard.

Med denne API Wizard'en skal partnere kunne bruke sin egen KelkooTrackingId og KelkooAffiliateKey, slik at partnere beholder sin cut fra kelkoo.

Dersom kelkoo ikke har noen innvendinger mot dette, så vil vi kunne tilby dette over sommeren.

Spørsmål:
Hva er det dere ønsker å hente fram og vise på deres sider, og i hvilket format?

Mvh,
Steinar Rasch
Daglig leder
Salg.no
 
Topp