Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Den store The Blog Solution-tråden

webmoney

Søkemotoroptimist
Tanken min med denne tråden er å samle innspill fra deg som bruker The Blog Solution (TBS).

Først og fremst hadde det vært fint om du hadde gitt lyd fra deg om du i det hele tatt bruker TBS.

Etterhvert hadde det vært moro å få litt statistikk fra deg som TBS-bruker om
a) hvor mange TBS-nettsteder du har og
b) hvor mange TBS-nettsider som er indeksert på Google
 

sKrud

Meget sliten student
Startet med TBS i dag..skal bli artig å se hvordan dette går.. Hvor mange bloger/ innlegg etc. har du satt opp? Begynte stille og rolig i dag med 500 blogger, sprett med 50 per dag..

Har du noen tips om hva som fungerer bra.Evt. gode rss feeds...
 

sKrud

Meget sliten student
Alle disse bloggene er på samme domene ja..

Du har valget mellom feks: blognavn.dittdomene.com eller dittdomene.com/blognavn..

Lisensen for BS må kjøper for vært eneste domene.. Men kan se ut som det fortsatt er mulig å laste ned en trail fra sidene deres ennå..:)


Ingen som vet:
- hvor jeg kan laste ned et par hundre templates til TBS?
- en smart måte å få satt inn adsense i blogene på? Uten å måtte lime inn i alle templatene..

Har liggende 4000 templates til WP..lar disse seg bruke? Kan jo se ut som om det er WP som blir brukt i TBS..
 
Sist redigert av en moderator:

webmoney

Søkemotoroptimist
Ingen som vet:
- hvor jeg kan laste ned et par hundre templates til TBS?
- en smart måte å få satt inn adsense i blogene på? Uten å måtte lime inn i alle templatene..

Har liggende 4000 templates til WP..lar disse seg bruke? Kan jo se ut som om det er WP som blir brukt i TBS..
Templates er viktig, og bruker man de standard-templates'ene som følger med TBS, kan man regne med at Google skjønner tegninga.

Template'en for et domene lager du sjøl i HTML. Hvis dine 4000 templates i WP er laget i HTML, bruker du bare dem!
 

picxx

Well-Known Member
Alle disse bloggene er på samme domene ja..

Du har valget mellom feks: blognavn.dittdomene.com eller dittdomene.com/blognavn..

Lisensen for BS må kjøper for vært eneste domene.. Men kan se ut som det fortsatt er mulig å laste ned en trail fra sidene deres ennå..:)

Ville det ikke vært bedre å bare bruke wordpress MU ?

Jeg bruker den selv på ett domene, med ganske gode resultater.
(Blir omtrent som å tilby en gratis bloggetjeneste, bare at alle bloggene er dine egne).
 

picxx

Well-Known Member
vet hva det kalles, men hva synes du fungerer best? har du noen anbefalinger på program/ skripts som gjør dette bra..de jeg har sett på til nå fungerer bare sånn halv bra...

wp-autoblog er suveren.
den ligger ikke lenger offentlig ut på nett, men jeg kan laste den op, evt. du kan søke rundt etter en versjon som versjerer.. :)
Helt topp om du skal gjøre om ord til andre ord...skriv inn-->trykk-->done! :)
 

picxx

Well-Known Member
Ja, la oss heller kalle det splogs! Bra ord.

vel, det er jo spam blogs...men i rettferdighetens navn er vel alle blogger som på en eller annen måte prøver å selge noe, splogs, sånn fra mitt synspunkt :)
 
Topp