Kjapp og trygg hosting for Wordpress

PR 5 og PR 6 domener - Spleiselag / Group Buy

seofred00

Medlem
Hei,

Jobber til daglig i et norskt SEO-selskap. Driver kontinuerlig med backlinkanalyser av kunders nettsider og linkebygging.

Kunne tenkt meg å kjøpe noen PR5 eller PR6 domener på privaten, men $1000 pr stk er litt mye for min lommebok alene. Lurer derfor på om det er noen som vil spleise?

Ønsker å finne 5-10 personer. Hvor alle betaler lik andel. Forhåpentligvis ønsker dere også å fortsette med slike kjøp hver måned slik at vi kan bygge oss opp et skjult PR nettverk.

Vi kan selvfølgelig plassere flere linker hver oss på disse PR-domnene.

La meg høre fra deg om du er interessert i og være med å teste denne strategien.

Vi snakkes.

P.S: Meld gjerne ifra til noen du kjenner om denne tråden, om de kan være interessert i å bli med på noen slik som dette.
 

annettelode

Medlem
Seo

Hei,

Jobber til daglig i et norskt SEO-selskap. Driver kontinuerlig med backlinkanalyser av kunders nettsider og linkebygging.

Kunne tenkt meg å kjøpe noen PR5 eller PR6 domener på privaten, men $1000 pr stk er litt mye for min lommebok alene. Lurer derfor på om det er noen som vil spleise?

Ønsker å finne 5-10 personer. Hvor alle betaler lik andel. Forhåpentligvis ønsker dere også å fortsette med slike kjøp hver måned slik at vi kan bygge oss opp et skjult PR nettverk.

Vi kan selvfølgelig plassere flere linker hver oss på disse PR-domnene.

La meg høre fra deg om du er interessert i og være med å teste denne strategien.

Vi snakkes.

P.S: Meld gjerne ifra til noen du kjenner om denne tråden, om de kan være interessert i å bli med på noen slik som dette.

Skjult blognettverk har jeg allerede tilgang til :D
 

annettelode

Medlem
Ok :) Kjempefint om du er fornøyd med det.
(Tviler på at du får så mange PR5 og PR6 linker fra dem, men jeg kan jo ta feil...)


Det er lenker fra PR2 til PR7.Det er også mange som tilbyr å bygge private blognettverk for en rimelig pris.
 
Sist redigert:

seofred00

Medlem
Matt Callen har en fin service hvor du kan få bygget ditt blog nettverk:)

Du kjenner vel Matt:) seobuffer.com

Selvfølgelig, men jeg ville ikke hatt linkene mine i det nettverket. Ikke i "ghost rank 2" eller "Sape" heller for den saks skyld...
Ikke for å være frekk, men nå er jeg redd denne tråden tar en litt annen vending enn jeg hadde håpet på. Ønsker ikke å diskutere div. bloggnettverk, hvorfor det jeg foreslår er bedre, PR i dybded, hvorfor PR, osv... Jeg går ut ifra at folk som er interesserte vet dette.
 

source

Medlem
Hei,

Jobber til daglig i et norskt SEO-selskap. Driver kontinuerlig med backlinkanalyser av kunders nettsider og linkebygging.

Kunne tenkt meg å kjøpe noen PR5 eller PR6 domener på privaten, men $1000 pr stk er litt mye for min lommebok alene. Lurer derfor på om det er noen som vil spleise?

Ønsker å finne 5-10 personer. Hvor alle betaler lik andel. Forhåpentligvis ønsker dere også å fortsette med slike kjøp hver måned slik at vi kan bygge oss opp et skjult PR nettverk.

Vi kan selvfølgelig plassere flere linker hver oss på disse PR-domnene.

La meg høre fra deg om du er interessert i og være med å teste denne strategien.

Vi snakkes.

P.S: Meld gjerne ifra til noen du kjenner om denne tråden, om de kan være interessert i å bli med på noen slik som dette.

Jeg er interessert! :) Så om du får med fler så blir jeg 90% sikkert med, spørs hvordan dette utvikler seg, også send meg gjerne litt mer info på pm:)
 
Topp