Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva gjør dere med alle domenene deres?

SEDO

New Member
Min erfaring med SEDO er at det konverterer bra, dobbelt så bra som noen av mine egne nettsteder. Problemet med SEDO er at pris per klikk blir veldig beskjedent, spesielt siden man må dele 50/50 med SEDO.

Hej,

Priset per klick hos oss varierar beroende på nyckelordet. Jag kan rekommendera att testa ett antal olika nyckelord inom en kategori för att se vilket som betalar bäst.

Mvh
Jonas Colliander, SEDO
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Kan jo umulig stemme!???

Så hvis noen regstrerer mitt eksakte navn så kan jeg drite og dra hvis jeg vil ha det? Høres urimelig ut..

Mer eller mindre kan du vel faktisk drite og dra ja... hvor mange i Norge heter f.eks ikke Arne Nilsen? :p
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg lurer veldig på.. Deler virkelig SEDO 50/50 ?
Det jeg fikk med meg var at på det ene domenet jeg har der nå har også jeg kun tjent 0,2$. Er dette tilfeldig.? eller er dette SEDO som faktisk har MINIMAL utbetaling ?
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
det skal vell etter teorien være forskjellige utbetaling på diverse linker, men jeg har nå 3 stk med 0,02€. Så er ikke så sprekt enda.

Noen som har noen tips om hvilke som betaler bra? eller alternative tjenester som betaler bedre?
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
thanks, vil prøve det ut;)

Eneste minus der i forhold til sedo er at du må ha 10 domener.
men om det betaler ut bedre så gjør ikke det noe ;)
 

xcp

Medlem
Jeg ripper opp i denne tråden med noen spørsmål.
Er det flere her som har tjent på domene parkering hos sedo?
Eller fått solgt noen domener?

Jeg har selv 10 domener som jeg tenkte jeg kanskje kunne tjene noen kroner på.
Ser forøvrig at pizza.com har nådd over 1mill$
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg ripper opp i denne tråden med noen spørsmål.
Er det flere her som har tjent på domene parkering hos sedo?
Eller fått solgt noen domener?

Jeg har selv 10 domener som jeg tenkte jeg kanskje kunne tjene noen kroner på.
Ser forøvrig at pizza.com har nådd over 1mill$
Jeg hadde alle domenene mine hos SEDO i en periode på noen måneder og fikk noen hundre euro. Jeg overførte dem til egenproduserte MFA-sider og reduserte konverteringsraten men økte inntekten.

Jeg vil ellers si at dersom du kjøper opp brukte domener og parkerer dem på SEDO skal det noe til for at du ikke skal få igjen de 100 kronene det koster pr år å eie domenet.

Så: Kjør på!
 

xcp

Medlem
Jeg hadde alle domenene mine hos SEDO i en periode på noen måneder og fikk noen hundre euro. Jeg overførte dem til egenproduserte MFA-sider og reduserte konverteringsraten men økte inntekten.

Jeg vil ellers si at dersom du kjøper opp brukte domener og parkerer dem på SEDO skal det noe til for at du ikke skal få igjen de 100 kronene det koster pr år å eie domenet.

Så: Kjør på!

da kjører jeg på :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har ikke vært like heldig med sedo. Har endel domener der, men det er vel ca 20% av dem som står for inntjeningen som dekker de 80% som ikke tjener..

Skulle nok tenkt på domene industrien for 10 år siden!
 
Topp