Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"Suksesspakke" ??

kongen

kongemedlem
Noen som har testet ut denne "suksesspakken"????

7 hemmeligheter du må vite for å tjene penger på nettet

Syns både nettsiden og fyren på videoklippet ser litt suspekt ut.
Påstår han tjener fett på internett og skattelistene sier NULL i
inntekt, formue og skatt.

Enten lyver han og ikke tjener noe, eller så snylter han grovt
på skatten...

Men uansett, noen som vet hva disse 7 "hemmelighetene" er?
Har denne fyren noen hemmeligheter som dere ikke kan?
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Har denne fyren noen hemmeligheter som dere ikke kan?

mmmmnei.
Det blir vel omtrent som denne seo boken en avis skulle selge for over 1000 kroner stykket.
Men....markedsføring er alfa og omega...om du markedsfører ditt produkt riktig kan du selge sand i sahara!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det at han kan tjene penger uten og gjøre noe som helst er jo regelrett løgn. Dette er jo faktisk markedsføring av ett produkt, der det faktisk blir uttalt direkte løgner om produktet som blir solgt.! Det er jo klart en må gjøre noe for og tjene penger på denne måten. Selv om det kun dreier seg om vedlikehold / oppdateringer på adwordskampanjer, er da det noe en må gjøre det også.

Samtidig finner vi verdier på produkter som følger med i denne pakka. "Få vite hvilke søkefraser du tjener mest på!" er en av disse. "Slutt med gjetteleken. Din business er for viktig. Vit hva som konverterer, og glem alt det andre." Er det en gjettelek og finne ut av dette per dags dato? Nei.!

Samtidig finner vi jo også noen referanser. Her gjentar samme referansen seg to ganger, med ett par referanser mellom..

Jeg blir så steik forbanna når jeg ser slike sider som dette, så nå har jeg tatt og kjøpt meg to pakker. Dersom jeg nå ikke tjener i underkant av 40,000kr uten og gjøre en dritt, da skal jeg pokkern meg saksøke dem... - Neida :D Jeg bare tuller. Jeg kjøpte 3 :)

Nei.. Dette her skulle vært gjort noe med. Hvem er det som tar hånd om slike saker som dette, og får bort slik dritt?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Ærlig talt! Mener dere at mye av det dere driver med selv er så mye bedre enn dette!?!

Dette er som det meste annet som finnes på markedet og jeg ser ikke noe galt i at folk tilbyr slikt. Det må jo være opp til forbrukeren å vurdere om han vil bruke penger på det!
Alt som har med business å gjøre har en risikofaktor....
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Er det ikke en stund siden denne pakken ble laget? Jeg er rimelig sikker på at all kunnskapen du finner der inne vil du også finne på dette forumet. Ulempen med den DVDen er at innholdet ikke kan oppdatere seg, noe det derimot kan her på Webforumet!
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Vanligvis skal man bare si nei til sånne kurs og e-bøker. Vanligvis er det bare tull.

Personen bak dette kurset er en av mine norske forbilder innen internettmarkedsføring.

At han har null i inntekt og skatt er heller ikke riktig, slik "kongen" hevder.
 
Topp