Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Carboncopypro spørsmål

Hansi

New Member
Hei!
Eg er veldigt lettlurt person på internett:p

Sendte søknad til carboncopypro her om dagen og fekk tilbakemedling seinare om at dei hadde godkjent søknaden og eg var no medlem.

Eg fekk tilgang til websidene deira og likte ikkje konseptet.

Eg tenkte eg kansje eg berre kunne vera medlem og ikkje kjøpa noen av produktene og berre gløyma heile carboncopypro.

Men det eg lure på:
- noen som veit om det koste og vera medlem uten og ha kjøpt noen produkter?
- får ein tilbake søknads kostnadene på ca 37 dollar om ein kanselere medlemskapet?

Eg prøvde og finne dette ut på carbon sidene men heile sida er berre eit stort rot for meg:S

Blir takknemlig for svar:)
 

Tonny Kluften

Administrator
Hei!
Eg er veldigt lettlurt person på internett:p

Haha, neida, du er nok ikke mer lettlurt enn andre på Internett. Men nå har du erfart en internettsannhet, nemlig at alt som høres for godt ut til å være sant er det.

Du får neppe tilbake noen penger hvis det ikke står noe om "penger tilbake garanti" eller lign. Jeg vet ikke hvordan Carboncopypro fungerer, men du kan vel bare melde deg ut? Da skal du ikke betale noe. Og jeg ville ikke betalt evt. andre krav som måtte komme senere.
 

Hansi

New Member
eg sendte nettopp ein mail til han som har sendt meg melding om søknad, medlemskap osv.

Skreiv at eg ikkje likte konseptet og eg vil kanselere medlemskap;)

berre håpa dei ikkje gjør det vanskelig for meg og kanselera:S

takk for svar:)
 

xenimus86

Medlem
Husk at dersom de sitter på VISA-informasjonen din bør du sørge for å få det fjernet. Du skal ikke se bort i fra at det står et eller annet sted i kontrakten at de kan trekke deg for X penger i måneden.

Det gjorde det på et latterlig konsept jeg var med på i 2004. Da trakk de meg rundt 500 spenn i måneden i ett år før jeg la merke til det.
 

Tom Harr

New Member
Ut fra beløpet du har betalt er det kun for "Application Kit" du har betalt - og altså ikke noe medlemskap. Hvis du ikke vil være med kan du ringe og be om å få beløpet refundert. +1-805-295-6137 Outside US/Can) (Mon-Fri 9am to 9pm EST)
Gi gjerne en tilbakemelding på hvordan det gikk...
 

picxx

Well-Known Member
Gå til banken din og krev chargeback via visa om du har betalt med kort.
 
Topp