Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tjen penger pr klikk

Martin R

Medlem
Hei,

Noen som vet om en side der man kan tjene penger pr klikk siden det tar så lang tid å tjene penger på tjen penger per salg 10% det er så mye bedre med tjen penger pr klikk.

Tradedoubler har bare pr. salg
Euroads har pr klikk / salg.

Vet du om noen ?
 

pleb

Medlem
Tror ikke det tar så mye lenger tid å tjene penger selvom det er pr salg. Når man får betalt pr klikk er det ofte bare noen få kroner, mens pr salg kan det fort være 3-500,- pr salg.

Det er jo ganske nisjebasert (og jeg vet at du vet det..) , men om man lager en nettside om proteinpulver, så skal man ikke forvente så mye mer enn 30-50 kr per salg, og da er det nesten bedre å kjøre på med Adsense imo.

Svar til trådstarter: Google Adsense fungerer veldig godt for meg.
 

timepoint

Medlem
Tjene penger pr klikk ideer.

Heisann.

Betaling pr klikk får du hovedsakelig av Google Adsense og hos Scandinavian AdNetworks ( hvor jeg jobber...)

Men Tradedoubler og Euroads har av og til visse kampanjer som betaler for klikk på bannere/ tekstlinker. Jeg mener bl.a. Kelkoo har løsninger som gir deg penger pr klikk.

Av andre affiliatenettverk kan du også sjekke ut Guava Media som har bannere.
Og ikke minst goviral network som gir deg betalt når noen klikker og ser video på din nettside.

En annen aktør som nettopp har redesignet løsningen sin er Commision Junction. Denne er global og her finner man mange affiliate program du ikke finner andre steder.

Om du bruker det ene eller andre kommer an på innholdet på nettsiden din, og hvilket modus du tror de er i.

Uansett lykke til!
 

picxx

Well-Known Member
Heisann.

Betaling pr klikk får du hovedsakelig av Google Adsense og hos Scandinavian AdNetworks ( hvor jeg jobber...)

Hvilken utbetalinger pr/klikk har ScandinavianAdNetworks?
Er det bare latterlig lommerusk slik som de andre norske affiliatenettverkene klarer å komme opp med, eller ser man i størrelsesorden lik adsense, hvor det ikke er så uvanlig med 3-7.-NOK / klikk?
 

timepoint

Medlem
Heisann Picxx.

Vi startet opp i juni 2011 med innholdsnettverket, og vi begynner å få tall slik du nevner. Inntjening avhenger mye av trafikk og relevans, og der mener jeg vi har noen fordeler. Vi lar eks. nettstedeier få mere kontroll over hvilke annonser du får på nettsiden din.

Vi har både store og små partnere - se liste.

Vi har også fått en egen "AdBuilder" hvor man kan style annonsene, og enkelt lage et "klipp og lim" script. Er det noe mer så er det bare å spørre.
 
Topp