Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oppdatering - Webforumet "prosjekt"

picxx

Well-Known Member
Ønsker gjerne litt aktivitet her da det for tiden er 11 aktive sider på topplisten og jeg tenkte å markedsføre siden noe i løpet av neste uke.

Håper på litt initiativ her i løpet av helgen nå :)
 

picxx

Well-Known Member
Vil bare bumpe denne tråden og håper at flere legger inn sin(e) side(r) snart.
 

sKrud

Meget sliten student
Picxx: Jeg må bare beklage..Men det er heftig lesning her for tiden, å dette står ganske langt ned på listen som _må_ gjøres.. Men det er ikke glemt.. Er ferdig i neste uke med alle eksamene, da skal jeg legge til noen sider..;) (begynner å bli mye som skal gjøres i neste uke også...:p)

Så, ikke glemt, men sett på vent..
 

picxx

Well-Known Member
Så, ikke glemt, men sett på vent..


Regner sånn halvveis med at du ikke er alene om å ha en god del å gjøre med studier og eksamener og greier, og sikkert også derfor det er såpass laber deltakelse, og håper derfor å få se et storinnrykk under høytiden :D

Ellers er vel denne tiden før jul i det store og hele høysesong for de fleste som jobber med/på internett, men håper jo at alle som viste interesse i den orginale tråden med tiden vil komme med sine sider :)

Fint å se at du er med basicus :)
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Ettersom de fleste eksamener er vel overståtte, og man er kommet seg etter juleribba tar jeg å bumper denne tråden for å se om det kan bli litt mere aktivitet.
Tar jeg ikke feil var det vel 40 sider +/- som meldte sin interesse i den orginale tråden.
Pr. i dag er det 14 sider som deltar.
Om problemet er å lage en banner, kan man bruke f.eks. denne siden:
FREE ONLINE ANIMATED BANNER AND GREETING GENERATOR - CreatingOnline.com

Frem til nå har det ihvertfall for min del vært god og produktiv trafikk som har kommet fra siden, så det er absolutt ikke noe å tape på å legge inn siden sin å begynne å sende noe trafikk.
 

picxx

Well-Known Member
Har ikke akkurat tro på at det vil ha noe videre verdi trafikkmessig, men det skader jo ikke å teste litt.

Med 10 sider +/- utgjør det ikke allverden trafikkmessid nei, du har rett i det :)
Trodde det skulle bli noe mere aktivitet på siden etter å ha sett interessen i den orginale tråden....men, men...
 

Niclas

New Member
Banneret ligger på egen server, så det lar seg lett endre, men hvordan endrer man f.eks. tittel og beskrivelse for sitt nettsted? Jeg skjønner ikke hvor jeg skal bruke passordet jeg laget i forbindelse med registrering. Om det er mulig å endre på slikt i ettertid så hadde det vært lurt å sende med URLen til innloggingsskjema i bekreftelsesmailen. Eller skal man bare registrere seg på nytt med samme domene? (Ubrukte referanselinker faller jo uansett ut av listen etter maks to uker.)
 

picxx

Well-Known Member
Jepp, om man ønsker å skifte tittel og beskrivelse regger man seg bare på nytt og lar den gamle ref. linken dø en stille død.
Jeg bruker lite utgaven av dette scriptet (ok, så jeg er cheap) så det er ingen innlogging for de som legger inn sider.

Om dere vil ha fjernet ref. linken som ligger er det bare å sende en pm, så skal jeg gjøre det manuelt, men det gjør ikke noe om man bare lar være å bruke linken, da det kreves min. to hits for å vises.
 
Topp