Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dele kontor i Tromsø fra 1.september?

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg har funnet ut at man ikke får gjort noe som helst fornuftig fra et hjemmekontor, så da har jeg fått tilbud om å leie et kontor på 21 kvm i Scaniabygget på Lunheim i Tromsø.

Litt kjedelig å sitte alene, så da var det ønskelig med en eller annen som man kan dele tiden med - og utgiftene selvsagt.

Leien vil være ca 11.000 kr i året for deg. Det er halvparten av de totale leieutgiftene. Så må vi dele på utgiftene på en internetttilkobling i tillegg. Ellers er det rett fram som vanlig med lokalet, ikke det peneste i verden, men det er grei plass til 2 drivere, god parkering og selvsagt toalett og slikt. Med i leien er det vask av fellesarealer som trappeganger, osv.

Men selve kontoret må vi vel vaske selv..

Så hvis noen har interesse av dette, så kan jeg nås på tlf 95 96 95 43 eller epost: post@peterandrejensen.no

- peter aj
 

xenimus86

Medlem
Det tenkte jeg og ... Betalte 60 000 i året for mitt, og det var på ca 10 kvm.
Hadde et par fordeler, vaskehjelp hver dag, internett , strøm etc, but still, enorm forskjell ... Heldiggris ...
 

peterandrej

pensjonert moderator
1000,- pr kvadratmeter er gjengs leie i tromsø faktisk på kontorlokaler. Vet ikke om det er dyrt eller billig.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det høres ut som midt på treet for min del - men, i Oslo er ofte disse mindre kontorenhetene i slike kontorhoteller overpriset noe enormt!
Håper du finner en å dele med Peter.... bare det ikke blir for mye kaffe og pisspreik istedet for arbeide ;)
 

TorsteinO

Art Director & grunder

sta

Medlem

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Betaler rundt 1000,-/kvm /år et par mil utenfor Tromsø.
Inkl. vask/nett.

Er vell markedet som avgjør prisen, så det er vell ganske greit..
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ja, tror det der er i den billigste enden, det meste ligger en del over, men det er absolutt mulig å finne helt ålreite lokaler til rundtomkring den prisen. Fant faktisk et lokale i går som så veldig bra ut, loft/toppetasje på stortorget (for dere utenbys fra: så sentralt som mulig, ved karl johan, tvers ovenfor glasmagasinet), 60m2, to skrivebord (mener jeg det var), en sofa, stort møtebord+stoler, hybelkjøkken, generelt pent og lyst - tror det var 1300 pr m2 pr år, dvs 6-7000 i mnd. Delt på 2-3 pers er da ikke det så gæærnt, har man ikke råd til 2-3000 i mnd er det nok greiest å holde seg hjemme på promperommet litt til.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Bumber denne da jeg ennå ikke har funnet noen å dele kontor med.. internett er installert (bare 1500 mb pr/sek fra ventelo, men hørte med dem og det var bare å si ifra for å få satt opp hastigheten.. så ingen problem å dele) så det er bare å flytte inn pulten og sette igang. Jeg betaler 25.000 i året inkludert moms, og regner med at du betaler halvparten - siden du får halve kontoret. Som altså er totalt på 22 kvm med svært god (og gratis) parkering.

Ønsker meg en snill og omgjengelig medleier som helst jobber med noe innen design eller programmering sånn at jeg kan laste over arbeid på deg når jeg har for mye å gjøre (og omvendt). Ellers er det interessant med freelancere innen journalistikk også. Det viktigste er at du er snill og vant med (relativt store) mengder pissprat..

Jeg jobber vanligvis fra kl 10 til 19 på hverdagene, fra 09 til 18 i helgene. Ring meg for å få vite mer: 95 96 95 43
 
Topp