Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hadde det ikke vært flott med en irc kanal for oss internett entreprenører?

skogtrollet

Medlem
Hadde vært stilig med en irc kanal. Forum går så tregt, må vente mange timer på svar. Det er for tregt for meg altså.

Noen her som har kunnskaper til å sette opp server? Eller skal vi kanskje bare opprette en kanal på quakenet? I såfall foreslår jeg #webforumet.no :)
 

webpiken

Medlem
Var på IRC for 15 år siden, for 10 år siden og er på IRC i dag :)

Synes det var en god idé jeg, skogtrollet.
 

Bjørnar

Gründer
ikke nødvendigvis bare konkrete saker etc, men gjerne nettverksbygging og generelt snakk. skader vel ikke med en tilleggskanal for informasjon?
 

Gaasehud

Medlem
Stemmer nei. Er det så vanvittig mye enklere å bruke irc? Nå er det jo perfekt; alle får lese og delta, og det kan bli funnet av Google. Tror ikke jeg vil finne fram noe så gammelt som irc for å holde meg oppdatert. Som brukernavn sier er det jo like greit at det er her. :)
 

Ståle

Medlem
Og er man på IRC så er det jo stor sanssynlighet for at man er på forumet også, og kan svare nesten like raskt her. Pluss alle godene det medfører seg som lagring av data, seo etc.
 

Ståle

Medlem
Det vil jo i noen tillfeller ta vekk innhold som kunne kommet på forumet.
 

Bjørnar

Gründer
beklager, men jeg forstår ikke helt skepsisen. skal man slutte å diskutere ting på msn, telefon og møter også da - slik at man får alt inn på forumet?

forum har en tendens til å fungere svært dårlig som nettverksbygger. der fungerer irc veldig bra.
 

Ståle

Medlem
beklager, men jeg forstår ikke helt skepsisen. skal man slutte å diskutere ting på msn, telefon og møter også da - slik at man får alt inn på forumet?

forum har en tendens til å fungere svært dårlig som nettverksbygger. der fungerer irc veldig bra.

Nå var vel grunnen til trådstarter at det tok lang tid på å få svar på spørsmål her på forumet.

Ser jo selvfølglig fordelen med tanke på litt lett snakk og nettverksbygging.

Forøvrig så er det vel ikke noe som sier at en av dere bare kan lage en kanal?
 

Bjørnar

Gründer
allerede gjort. dvs, jeg er i alle fall der på både quakenet og efnet.

og ja Ståle; jeg er enig med deg. jeg leste ikke argumentet til trådstarter godt nok.

så da er vi enige ;)
 
Topp