Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jobber du med web på Sørlandet?

Bjørnar

Gründer
Hallo!

Jeg sitter av og til å tenker på at det hadde vært nice å tatt en kaffe / øll / whatever sammen med andre som driver med det samme som meg. Man blir helt tullete av å sitte for lenge å jobbe alene, uten noe miljø. Kunne det vært av interesse å møttes uformelt og diskutert, prata, jabba om alt og ingenting?

Ikke noe WF-treff i den forstand, bare et hyggelig samvær med diskusjoner, prat og snikksnakk om web etc.

Noe interesse for slikt?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har nok ikke mulighet til å dukke opp selv, men hvorfor prøver du ikke dra igang et aller så lite uformelt WF-treff? Hadde jo vært utrolig gøy om det var flere av disse rundt omkring i landet.
 

Bjørnar

Gründer
Sørlandet for meg er ensbetydende med Kristiansand egentlig ;)

@Kenneth: om man kaller det WF-treff eller noe annet er for meg det samme, så lenge kollegaer møtes ;)

er vi bare tre som holder til på sørlandet?
 

Bjørnar

Gründer
begrenser ikke sørlandet til kristiansand, men kun dersom man skulle møtes en eller annen gang er kristiansand et naturlig møtested. folk fra arendal vil sikkert si noe annet, men ;)

ingen flere?
 

Bjørnar

Gründer
velger å dumpe den.

jeg driver fra hjemmekontor stort sett og det blir noe ensomt, uten faglig input. hadde vært ok å luftet vettet innimellom.

anyone?
 
J

Jiberish

Guest
Jeg kan tenke meg en øl/kaffe en dag. Jobber også fra hjemmekontor i Kristiansand.

Blir vanskelig nå desember men fra januar og utover så.
 

Britta

stoffdronning
Rart jeg ikke har sett denne tråden tidligere.. men jeg sitter i Arendal så det å ta turen til Kr.sand er ikke noe problem :p

Er igang med å starte opp nettbutikk så jeg hadde vært VElDIG intresant med et møte!

Samme her :)
Selv om jeg ikke sitter i Arendal, men i bittelite Vennesla.
 

MartinR

Medlem
Jeg driver også å setter opp nettbutikk, min aller aller første, så da er vi 3.

Desember blir nok vanskelig, men alt etter det passer nok bra.

Bor i Kristiansand.
 
Topp