Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fikk mail fra mittoppdrag.no

Frodem

Medlem
Heisann

Var usikker på hvilken tråd dette skulle i, så dette måtte jo være "safe" :)

Fikk mail fra dette mittoppdrag, er det noen her som kjenner til dem? Ett webutviklings oppdrag var dette. Det er seriøs opplegg eller?

Siden jeg ikke er betalende kunde til mittoppdrag, så får jeg ikke all infoen, tlf etc.

Bare stusset litt på dette, siden jeg ikke har sagt ifra noe sted att jeg er klar for oppdrag eller noe sånt, driver ennå med min egen side først :) Må ha hele opplegget klart først

Frode
 

Frodem

Medlem
Nei har ikke det

Jeg har ikke hørt om dette før en gang, derfor jeg lurte jeg på dette firmaet. Har hørt om mittanbud.no men ikke dette.

"NB! Du har et gratis-abonnement, og får derfor bare oppdrag som betalende kunder ikke er interessert i. Du kan oppgradere abonnementet ditt ved å klikke her eller kontakte oss."

Vet ikke hvilket abb jeg kan ha signet up for her... kjenner som sagt ikke til dette. Tror heller det er dette firmaet som prøver å lokke meg for å signe up her.

Frode

PS Mittoppdrag drives i samarbeid med Mediehuset Nettavisen. Nettavisens ansvarlige redaktør er Gunnar Stavrum. <- da må det vel være seriøst?

Tjenesten drives av Vestover Ltd
 

allegretto

Medlem
Jeg har fått noen henvendelser derifra...
"Ønsker å få utviklet nettbutikk.." "Ønsker ny nettside m/betalingsløsning" m.m.
... og litt lenger ned står det..
maks budsjett: 5000,-
 

Knut

Medlem
Det betyr jo at du tilbudene som ingen gidder å ta.

Er vel egentlig ingen som gidder ta noe som helst for ett par tusen :)

Hensikten med at Mittoppdrag sender ut er vel at de skal ha flere firma til å betale. Det er jo helt tydelig at de henter opplysningene fra Brønnøysund og bruker de.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Skal ikke si noe om seriøsiteten til slike sider, men jeg liker ikke premisset de presenterer, nemlig at den viktigste/eneste faktoren firmaer konkurrerer på er pris. Denne "rema"-tankegangen er etter mitt syn kommet for langt i Norge. Kvalitet er for eksempel helt irrelevant i offentlig sektor. Alt man spør om er hvor mye det koster.

Og for å si det sånn. De som skal ha gjort noe på nett og som først og fremst er opptatt av at det skal være billig....... de høres veldig slitsomme ut å jobbe for...

Men lykke til!
 
Er vel rimelig åpenbart at de har haiet ut info rett fra brreg og gitt alle et såkalt gratis abbonnement. Deretter sender de ut massemail og håper at noen % av disse vil betale for å oppgradere til full versjon.. Ganske basic markedsføringstriks rett og slett.
 

mortenprom

New Member
Sannheten må opp...

Jeg har også fått noen e-poster derfra uten å ha reg. meg hos dem.

Samme her... og hvorfor skriver jeg dette spør du? Googlejuice! Jo flere kommentarer denne tråden har, jo høyere kommer den i Google. Folk trenger å vite sannheten bak dette firmaet...
 

zapotek

Medlem
Hehe fikk en slik mail for noen måneder siden jeg også. Oppdraget gikk ut på å spraylakkere en bil! Ikke akkurat min nisje for å si det sånn....
 

allegretto

Medlem
Jeg har fått endel "relevante" webutviklingsoppdrag fra mittoppdrag.no, men har aldri respondert noen av de.. for som oftes virker det hele veldig useriøst.. som feks. at det ønskes utviklet en fullstendig nettbutikk, m/betalingsløsning (makspris: NOK 5-6000 )
Det blir nesten som Jobbmarkedet-kategorien her på forumet, der man helst ønsker at det meste skal kunne utvikles gratis... eller til en latterlig lav pris.
 
Sist redigert:

kongen

kongemedlem
Horer er lov i Tyskland. Når det blir lov i Norge så skal jeg også legge inn "oppdrag" på mittoppdrag.no hvor jeg søker etter kvalifiserte fagfolk til makspris 50 spenn. Fordi alle fagfolk er like flinke... alle får jo jobben gjort tilfredsstillende.
 
Sist redigert:
Topp