Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger ny kontorstol

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hallo Hallo !
Nå har det seg slik at jeg jobber på Jysk!

Hvis du kunne tenkte deg å gi mellom 1000 og 1500 så ville jeg gått for
Kontorstol MARK hos JYSK. (mark)

Veldig god stol! Det som er fint med den er at den har memoryskum i setet.. (lignende Tempur)
Gjør at den tilpasser seg din kropsfasong.. Hvis du ser på bildet så har den to Støtter på hver side som jeg selv synes gir veldig god støtte for ryggen ( har selv en tendens til å bli sittende skeivt i stolen)

Om du ikke skulle like den så er Sander en god stol også.. men den kan føles litt tynn i ryggen.. fordelen med Sander er at du har justerbar støtte til korsryggen. noe som er veldig behaglig.

Sander ligger til 1900 ( kan kanskje virke litt vanskelig å sette opp om man ikke har montert så mye før)
Mark ligger til 1500 ( synes det er den beste kontorstolen Jysk har)
skal innom jobben en liten tur imorgen så kan sjekke om den kommer på tilbud snart.. og komme med en oppdatering!

Obs.. begge stolene er populære så går fort tomt. sånn at du ikke blir irritert for at jeg sender deg til Jysk også har de den ikke inne på lager.

Når det gjeller pris sjekk generelt på andre vare så kan jeg sjekke for alle så bare spør så skal jeg se om det kommer til en rimeligere penge!

Hvor holder du til? hvis det er i arendal området skal jeg nok kunne ordne litt prosenter :)
Bare si ifra først.

Håper det var litt nyttig informasjon.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
@ king :

Denne MARK-stolen Julian nevner har jeg :)

Jeg er super fornøyd med den..
En genial stol som virkelig burde koste mye, mye mer, med tanke på hvor god den er :)

/Sjef
 

Dag Frogner

Supermedlem
Nå står dette på nettsiden til Jysk ang Mark-stolen:

Pr. stk. 750,-
Prisen gjelder til og med 12. februar 2011.

Julian: gjelder dette i alle butikkene?

I såfall må jeg kjøpe ny stol til mandag, for sist jeg sjekket mener jeg å huske at den kostet 1500,-
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Det stemmer glemte å gå inn igår å si ifra!!

750kr er alle butikker i norge...

Det er en av de beste tilbudene jeg har sett på 2 år når det kommer til denne stolen! normal tilbudspris har tidligere ligget på 1000 kr...
tror ikke den kommer til å komme til en lignende pris på lenge ! ( uten å kunne si noe sikkert!)

Ville anbefale alle å slå til på denne ! hvis de har planer om å bytte da!

Om dere ikke har mulighet til å kjøpe den nå med det første så ring inn 81500338 (mener det er riktig nr )
tast så dere kommer til butikker og så tast inn postnr så blir dere satt over til nermeste butikk og be om å få reservere den! skal ikke være no problem å reservere hvertfal til fredag!

Fordelen med å reservere den da er at om de ikke har den inne på lager så får du den til tilbudspris selv om tilbudet er over...

Lykke til med ny stol :D

edit: stemmer King at den har normal pris på 1499.-
 

SolidHost

Medlem
Personlig synes jeg at man får det man betaler for, også når det gjelder kontorstoler. Har vel vært gjennom det meste av modeller som koster mellom 1000-2000 hos Jysk, Bohus, etc og aldri funnet meg en stol jeg liker. Problemet er som oftest at det nesten aldri er mulig å justere på noe som helst og at materialvalg er dårlig, noe som gjør stolen ubehagelig å sitte i. Endte opp med å kjøpe meg 2 stk. Håg-stoler som ble solgt til halv pris på et konkurssalg. 9000.- for begge to, men verdt hvert et øre!
 

Dag Frogner

Supermedlem
Kjøpte stol i dag, men det ble ikke Mark. For det første er den 70cm bred som er 10cm mer enn den jeg har i dag, og siden jeg har "kontor" under trappa så er bredde viktig. Hadde jeg kjøpt Mark, måtte jeg nok rullet ut på stuegulvet for å i det hele tatt komme ut.

En annen ting som jeg ser som litt negativt med Mark er skumgummien. Jeg veier 0.1 tonn og jeg vil tro at over tid så vil dette skummet bli dårligere slik som min nåværende stol er, slik at det mister mye av funksjonen og man "skviser" det veldig fort når man setter seg ned og blir mer eller mindre sittende på selve stol-platen noe som ikke er direkte deilig om man skal sitte noen timer.

Valget falt på Kontorstol TIMO hos JYSK. som kostet 999,-, var en del smalere, og veldig god å sitte i da jeg testet den. :)
 

allegretto

Medlem
Kjøpte MARK stolen i går og er veldig skuffet.
Blir sittende veldig bakeoverlent, og det er ingen mulighet til å justere ryggen fremmover.
Jeg må bruke en ekstra pute i ryggen for å sitte komfertabelt.
 
Topp