Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Snappingtjeneste av norske domener

fredrikr

New Member
Hei :) Vi har i dag åpnet en snappingtjeneste for norske domener. Dette er populært i utlandet, men har aldri blitt gjort i Norge før. Vi håper dere sjekker ut tjenesten på domenesnapping.no

Mvh Fredrik,
Domenesnapping.no
 
J

Jiberish

Guest
Hvordan løser dere det at man må sende inn godkjent egenerklæring før søknad kan sendes videre til Norid av registraren?
 

fredrikr

New Member
@Jiberish
Norid krever at kommende domeneeier setter seg inn regelverket for .no-domener ved å signere en egenerklæring. Denne egenerklæringen skal sendes til registrar og godkjennes av den enkelte registrar.

Vi tar i mot egenerklæringer ved bestilling slik at vi er klare til å registrere domenet når det utgår.

@looper
Man betaler med en gang, og beløpet blir ikke refundert hvis man ikke får domenet.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

fredrikr

New Member
Så dere tar da i mot min egenerklæring, med min signatur og fyller på den rette datoen? I såfall er vel ikke det heeelt slik Norid vil ha det?
Nei, du fyller ut dagens dato.

Det eneste kravet til en egenerklæring er at den er fylt ut før søknaden sendes inn. Så lenge det er siste versjon av egenerklæringen som er utfylt så går den ikke 'ut på dato'. Det er en ren formalitet hvor du aksepterer norid sine .no-domeneregler. Feks at politiet kan trekke tilbake et domenet.

Norid: Hente inn egenerklæringen
 

Bjørn Andersen

Webmaster
Ja den der, jeg ga opp etter 5-6 ganger

Captcha generellt også forsåvidt tviler på dere trenger captcha på reg av ordre... ? Det bør jo være så lett som mulig å legge inn ordre, ikke legge inn en slik hindring som captcha
 
Sist redigert:

fredrikr

New Member
Hehe, jeg kan ikke gjøre så mye med det der. Er Google styrer vanskelighetsgraden.

Burde kanskje lagt til en liten linje om hvis det var vanskelig å se hva som stod der kan man trykke på refresh-knappen for å få 2 nye ord.
 

Bjørn Andersen

Webmaster
Hehe, jeg kan ikke gjøre så mye med det der. Er Google styrer vanskelighetsgraden.

Burde kanskje lagt til en liten linje om hvis det var vanskelig å se hva som stod der kan man trykke på refresh-knappen for å få 2 nye ord.

tviler på at du trenger captcha men your call, du som mister kunder på det ;)
 
Topp