Ja, det så ganske greit ut det, men bare en hundrings billigere enn idium å idium virker enklere. Det er heller ikke noen startutgift for idium heller om man ikke får ett utkast. Det jeg håper ikke skal være noe mer komplisert enn det andre man gjør.
Ja, idium er nok enklere(mindre muligheter). Noe som jeg ikke vil si på som noe positivt. Nå skal det sies at jeg ikke kjenner idium sitt system og har aldri testet det fra en admin sitt stå sted. Jeg pleier å skygge unna nettbutikker med dårlig design for eks. fra Idium og Mamut.
Jeg vil anbefale deg å teste ut Mystore.no sin tjeneste helt gratis. Du oppretter da en demobutikk, hentet fra nettsidene deres: "Demobutikker slettes automatisk etter 30 dager." Altså du taper ingenting på å prøve.
Noe som er greit med mystore fremfor idium er at dette er et selskap som kun fokuserer på nettbutikker, og har fått et godt rykte innen feltet.
Skal du ha noe annet enn nettbutikk eller skal dette være en side med mye rart?
Jeg så akkurat litt nøyere på prisliste og ser at de ligger ganske likt prismessig.
Men er at du fort blir en del dyrere hos idium med en nettbutikk der ettersom deres billigste løsning aldri vil kunne holde. Om jeg ikke tolker det feil kan du kun ha 50 sider hos dem. Hvem i alle dager tar betalt per side?? Det blir jo bare lattelig, det blir som om en frisør skulle tatt betalt for antall hårstå som klippes.