Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Et par spørsmål om blackhat med mere.

Når man kjøper en adsense konto fra en annen person hvordan går man frem i forhold til opplysninger om eier og slike ting. Og hvordan kan man ha mange adsense kontoer når google ikke tillater det?
Samme når man kjøper facebook kontoer. Hvordan sikrer man seg at man ikke bruker reelle personer sitt navn? For eks viss det bare er 3 med det navnet i Norge..
 

Erlend

Medlem
Når man kjøper en adsense konto fra en annen person hvordan går man frem i forhold til opplysninger om eier og slike ting. Og hvordan kan man ha mange adsense kontoer når google ikke tillater det?
Samme når man kjøper facebook kontoer. Hvordan sikrer man seg at man ikke bruker reelle personer sitt navn? For eks viss det bare er 3 med det navnet i Norge..
Planlegger du å kjøpe en Adsense konto? Det ville jeg ha vært forsiktig med. Google har sine metoder for å oppdage slikt.

Når det gjelder Facebook-kontoer, så skjønner jeg ikke helt hva du mener. Skal du kjøpe en falsk konto av noen?
 
Her er mitt opprinnelige start innlegg...

Hvor mye penger må man regne med og bruke for å kunne rangere godt via blackhat?
Hvor stor er sjansen for at man blir tatt av google?

Hvordan funker det når man kjøper adsense kontoer fra andre? Bruker man falskt navn? Eller hvordan overdrar man en adsense konto fra en annen?
Hvordan funker det når man kjøper 300 facebook kontoer på fiverr. Er det kontroll på om det er faktiske personer som blir misbrukt?
 
Sitat Speca
"Den siden der lager noen hundre blogger kontoer om dagen, som de spinner noen artikler på, lar de stå i 6 måneder, og når kunden kjøper, så registerer de adsense på de bloggersidene. Enkelt og greit. Ja, det er ikke lov, men jeg har aldri hørt om noen som har fått sperret kontoen sin grunnet at de har kjøpt den der."
 
Topp