Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kampanje for boligalarm

Hei,

vi har nylig lansert en kampanje for Securitas Direct. Kampanjen er innhenting av leads, hvor den intereserte blir kontaktet for tilbud. (Telemarketing lead). Betingelser:

  • Det betales per lead
  • Det er en validering så "Donald Duck" leads slettes
  • Leads som er utenfor dekning betales ikke for

Det er en meget stor dekningsprosent så det forventes ikke mye sletting pga sistnevnte punkt. Vi tror at tiden før påske er ett godt tilspunkt å reklamere for boligalarmer, da mange fokus har fokus på innbrudd og brann opp mot denne perioden.

Man kan logge inn på partner.adservice.dk for å se pris og mer info om kampanjen. Om du ikke har log inn, så kan du sende meg en mail, PM, eller søke om en partnerkonto på AdService Media .
 
Med utenfor dekning menes at det er noen postnummer hvor produktet ikke er tilgjengelig (vektertjeneste). Mitt estimat er dog produktet dekker ca 90% av befolkningen.

Jeg har ikke for vane å legge ut info om kampanje her på WF, men jeg er interessert i å høre om folk her tror dette er en type kampanje hvor de kan konvertere på - i så fall så hører jeg gjerne fra dere (gjerne på mail, telefon eller PM) om dette. Er det marked for boligalarmer for affiliates i Norge?
 

Martin R

Medlem
Dere skulle ha hatt åpent for privatpersoner, siden jeg gode nettsider med ledige annonse plasser!:)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ta en prat med foreldrene dine, så kan det hende de setter opp et enkeltpersonforetak på en av dem som du kan bruke :) Så lenge du holder deg til nettbasert virksomhet som det du har snakka om skal det godt gjøres å tape mye penger. Det vil også være FORDØMT god læring, evt er det mulig du kan sette opp et UE-foretak (ungt entreprenørskap - google it) sammen med noen venner, er ikke sikker på hva aldersgrensa er der?
 

namaste

Medlem
Ta en prat med foreldrene dine, så kan det hende de setter opp et enkeltpersonforetak på en av dem som du kan bruke :) Så lenge du holder deg til nettbasert virksomhet som det du har snakka om skal det godt gjøres å tape mye penger. Det vil også være FORDØMT god læring, evt er det mulig du kan sette opp et UE-foretak (ungt entreprenørskap - google it) sammen med noen venner, er ikke sikker på hva aldersgrensa er der?

UE må vel skje gjennom skolen, og da fortrinnsvis på VGS? ENK er en mulighet, men om foreldrene dine er skeptisk kan du bruke litt sparepenger å få deg et NUF i deres navn. ENK gjør jo det vanskeligere å få boliglån hos en del banker pga risikoen det medfører, mens eier i et NUF er på samme måte som et AS fritatt. Koster deg noen tusenlapper å sette opp (rundt 4600 inkludert de 2600 Brønnøysund registeret skal ha), og en tusenlapp i året for å håndtere papirarbeidet til utenlandsdelen.
 
Topp