Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Blondine Bella og sine millioner

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg regner med at alle har fått meg seg historien om Blondinebella som tjener millioner på blogging. For de som ikke har sett bloggen enda kan den finnes her.

Det jeg er interessert i å vite er hvordan hun kan tjene millioner på denne bloggen? Jeg ser det i skrivende stund er 4 annonser på siden av bloggen. Disse kan da vel ikke være noe til å tjene millioner? Jeg ser heller ikke så fryktelig mange henvisninger i bloggen til andre produkter. Tror dere virkelig hun tjener millioner på bloggen sin? Diskuter!

PS: Hun har allerede fått en hat-blogg dedikert til seg.
 

webpiken

Medlem
Hvorvidt det er millioner aner jeg ikke, men det er ihvertfall produktplassering hun tjener penger på, både i bloggen og i intervjuer i tv/magasiner.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Med de tallene hun har på sin blogg gjør hun en god månedsinntekt bare på de annonsene du ser! I tillegg kommer det produktplasseringer og omtaler.
Jeg tipper hun nå også kan hente litt bare på å være tilstede på diverse arrangementer, utesteder etc.
Hun er helt klart en "hype" og vil nok ikke vare i årevis hvis ikke hun/teamet rundt henne klarer å benytte seg av dette ved å bygge andre forretningsområder hvor de kan bruke henne.
Alternativt at innholdet på bloggen hennes blir mye bedre og målrettet!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ifølge den antibloggen så hadde hun ikke de hundretusene i uka FØR hun ble plukket opp av media for ca en uke siden. Da var visst trafikken MYE mindre..
 

picxx

Well-Known Member
Inntil slutten av februar hadde blondinbella noe høyere trafikk enn webforumet. Noe høyere fordi det mest sannsynlig er en god del flere internet savy personer som frekventerer webforumet og derfor drar opp statsen noe.

Se og lær hvordan man skaper en hype over natta gutter og jenter ;)

blondinbella.jpg
 

picxx

Well-Known Member
Måtte bare ta med denne i samme slengen.....nå begynner vi å snakke tjene penger ;)

chow-1.jpg
 

picxx

Well-Known Member
Tviler på at Alexa måler svenske blogglesere riktig. De leserne har ikke alexa toolbar instalert.

Har du sjekket med alle :confused: :D

En trenger ikke ha alexa toolbar installert for å bli telt i alexa.
Softwaren til alexa ligger i enormt mange applikasjoner til browsere.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Du må også se litt på målgruppene for de forskjellige bloggene der, picxx. Husk at johnchow og shoemoney i mye større grad er rettet mot folk som selv driver websider, og dermed er det en mye større sannsynlighet for at de har lagt inn noe som sender data til alexa, enn ronny medelsvensson. Skal vedde på at de fleste leserne til blondinbella ikke engang aner hva alexa er.
 
Topp