Kjapp og trygg hosting for Wordpress

www.webprogrammering.net

Cisse

Medlem
Men om du leser godt nok grabben så er det ikke jeg som skal designe sider. Jeg er en programmerer! Men som sagt. Siden er langt fra ferdig!
 

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Layout: har du tatt en fast stor bredde? Både Opera of FF sliter hos meg med at den siden går for langt ut til høyre, med horisontal scrollbar.

Det gjelder alle sider, så "Vi lager dine nettløsninger" er nok ingen hit før du får fikset det.

Farger: Dette blir ren synsing, men er den alarmrøde bakgrunnen tillitsvekkende? Den får siden litt til å se ut som om den står i brann.

Lykke til!
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ok, av nysgjerrighet og en liten magefølelse/mistanke googla jeg cissa litt, og fikk bekreftet mistanken.

Cissa - såvidt jeg kan forstå er du ikke gamle karen, korrekt? Ta deg litt tid, og hvis du ikke allerede går der - begynn enten på Medier & kommunikasjon hvis du vil lære deg å lage websider, det er en god start, og det virker jo som du både har "tjuvstarta" litt, og har interessen. Eller - hvis det er ren programmering som er interessen, tror jeg vel almenfaglig er tingen, siden det gjerne krever noen år etter vgs også.

Helt ærlig og seriøst tror jeg du raskt kan gå på en liten smell hvis du prøver å gjøre noe for (betalende) kunder før du er noen skritt lenger, og det kan være veldig kjipt når man er så ung som jeg tror du er.

Kom gjerne innom og spør litt om råd og tips, bare ikke vær alt for kjepphøy ;)
 

Cisse

Medlem
Kan moderator slette denne?

Føler at jeg ble veldig avkledd og ribbet samt presset ned her. Takk for meg! Norskwebforum er et mye hyggeligere forum!
 

picxx

Well-Known Member
Jeg vil anbefale deg å spørre mamma, pappa, søsken, tanter, onkler eller besteforeldre om kritikk. er ganske sikker på at du vil få svar du vil like bedre.
Lykke til :)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Kan moderator slette denne?

Føler at jeg ble veldig avkledd og ribbet samt presset ned her. Takk for meg! Norskwebforum er et mye hyggeligere forum!

Var vel ikke alle som var imponert på NWB heller vel?

Herrejævler; jeg orker ikke slikt. Kontant Ctrl+F4. Sved i øynene, fumler etter briller, komme meg på dass.

Som nevnt tidligere blir man ikke bedre av å bare få skryt. Det er (konstruktiv) kritikk man blir bedre av, og når man skal selge programmering (ja, jeg vet at det ikke er det samme som design) så blir det vanskelig med en nettside fra 90-tallet.

Hva med å heller sette opp en nettside i f.eks Joomla eller Wordpress også kan du heller linke videre til ting du har programmert fra denne siden istedet for å programmere selve nettsiden?
 

looper

Medlem
Du spurte om tilbakemeldinger så da får du jo nettopp det.
Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men dersom du er relativt ung så har du jo all verdens muligheter til å utvikle deg både som programmerer og på designbiten.

Istedenfor å tenke "alle på NFW er så mye snillere" så bør du bruke tilbakemeldingene på å gjøre deg sterkere. Det er en egenskap som du kan relaterte til mye i livet og bruke aktivt på å bli et bedre menneske men også bli bedre i et fag. Hvis du derimot tar alle tilbakemeldinger negativt så vil du nok ha store vansker med å lykkes med ting.

Bli værende på WF, følg med & les deg opp. Du finner garantert noe som trigger deg og her er det mye kompetanse & muligheter.
 
Topp