Kjapp og trygg hosting for Wordpress

www.webprogrammering.net

Cisse

Medlem
Men om du leser godt nok grabben så er det ikke jeg som skal designe sider. Jeg er en programmerer! Men som sagt. Siden er langt fra ferdig!
 

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Layout: har du tatt en fast stor bredde? Både Opera of FF sliter hos meg med at den siden går for langt ut til høyre, med horisontal scrollbar.

Det gjelder alle sider, så "Vi lager dine nettløsninger" er nok ingen hit før du får fikset det.

Farger: Dette blir ren synsing, men er den alarmrøde bakgrunnen tillitsvekkende? Den får siden litt til å se ut som om den står i brann.

Lykke til!
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ok, av nysgjerrighet og en liten magefølelse/mistanke googla jeg cissa litt, og fikk bekreftet mistanken.

Cissa - såvidt jeg kan forstå er du ikke gamle karen, korrekt? Ta deg litt tid, og hvis du ikke allerede går der - begynn enten på Medier & kommunikasjon hvis du vil lære deg å lage websider, det er en god start, og det virker jo som du både har "tjuvstarta" litt, og har interessen. Eller - hvis det er ren programmering som er interessen, tror jeg vel almenfaglig er tingen, siden det gjerne krever noen år etter vgs også.

Helt ærlig og seriøst tror jeg du raskt kan gå på en liten smell hvis du prøver å gjøre noe for (betalende) kunder før du er noen skritt lenger, og det kan være veldig kjipt når man er så ung som jeg tror du er.

Kom gjerne innom og spør litt om råd og tips, bare ikke vær alt for kjepphøy ;)
 

Cisse

Medlem
Kan moderator slette denne?

Føler at jeg ble veldig avkledd og ribbet samt presset ned her. Takk for meg! Norskwebforum er et mye hyggeligere forum!
 

picxx

Well-Known Member
Jeg vil anbefale deg å spørre mamma, pappa, søsken, tanter, onkler eller besteforeldre om kritikk. er ganske sikker på at du vil få svar du vil like bedre.
Lykke til :)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Kan moderator slette denne?