Kjapp og trygg hosting for Wordpress

fy f****!!!! En her på forumet har nettopp tjent litt penger...

Status
Stengt for ytterligere svar.

Msites Ltd

Livsnyter
Dette er vel det vi ante for en liten stund tilbake når det samarbeidet startet.

Men, for dere som tror at dette er lettjente penger - det er nå arbeidet og utfordringen for disse gutta starter! Til nå har de kunnet gjøre som de ville og tilpasse seg selv.
Fra nå av blir det stilt beinharde krav til inntjening, effektivitet og utvikling for disse gutta - og i tillegg vil de sannsynligvis møte store utfordringer som de må takle på en helt annen måte enn tidligere.
De får absolutt ikke noe gratis! Lykkes dette er det selvfølgelig konge for gutta! Og, de går nok ikke tomhendt hjem nei ;)

GRATULERER MED DEALEN! Og, lykke til fremover :)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det er helt utrolig hvordan folk blir blinde hvis de kun vil se suksess....

Gutta har ikke fått 100 mill enda!!! De KAN få det - noe jeg også antar er en antagelse fra journalisten sin side, da jeg antar at ingen av partene har uttalt seg om noen summer her!

Og, som sagt så er det nok satt ganske høye krav til hva de skal oppnå de neste årene for at utbetalingen skal effektueres!.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
For all del, vet godt at det ikke er letttjente penger, men... kjenner jeg er en anelse misunnelig (på en god måte) :)

Kan vel legge ut den her, var noe han posta som svar til meg på et annet (lukket - man må da namedroppe litt) forum litt tidligere:
Stormen skrev:
Pro-tip til alle som er misunnelige:

1) Jobb uten lønn i 2-3 år
2) Slit med å betale regninger
3) Jobb 20-30 timer i strekk
4) ????
5) PROFIT!!!

Hehe... ;-)
 

Tonny Kluften

Administrator
Det er helt utrolig hvordan folk blir blinde hvis de kun vil se suksess....

Gutta har ikke fått 100 mill enda!!! De KAN få det - noe jeg også antar er en antagelse fra journalisten sin side, da jeg antar at ingen av partene har uttalt seg om noen summer her!

Og, som sagt så er det nok satt ganske høye krav til hva de skal oppnå de neste årene for at utbetalingen skal effektueres!.

Ja da, Msites Ltd, det er utrolig vanskeligtjente penger dette, huff og huff, de gutta kommer til å dø av utmattelse innen året er omme. Og resten av verden går nok ad dundas også snart.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Ja da, Msites Ltd, det er utrolig vanskeligtjente penger dette, huff og huff, de gutta kommer til å dø av utmattelse innen året er omme. Og resten av verden går nok ad dundas også snart.

Nå tar du vel ting litt ut av proporsjonene her!?! Men, det hørtes ut på folket her som om det bare var å spasere ned i banken og heve en sjekk på 100 mill!!

.....og noen snakker fra erfaring - og andre av beundring! ;)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg følger vel Andersen et stykke på veien. Biip.no har budsjettert en omsetning på 12 mill med et overskudd på 8 mill i 2008.
Så 100 mill er nok litt "overkill" hvis en skal snakke rene kroner. Men, nå er det vel som sagt tidligere verdien av selskapet som er "priset" til 100 mill. Det er ikke nødvendigvis det samme som en salgssum ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp